Sytuacja na świecie Hermonassa

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser5
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser29075

Guest
Rozbiórki
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
smiley_emoticons_biggrin.gif
smiley_emoticons_viking.gif
Ty to tyłek rusz bo mi obiecałeś, że mojego deffa braknie a się obijasz i nic z tych pogróżek się nie sprawdza
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif
:D
 

DeletedUser25760

Guest
nie wiem czy ja coś zrobiłem na tym świecie ale to prawda świat umarł wrogowie sypią się sami z powodu złego zarządzania
Wypowiadasz się w temacie o którym pojęcia nie masz..no a że jest to typowe zachowanie "nie znam się to się wypowiem"
Tu nie o zarządzanie chodzi..a zmęczenie materiału..ludzie mają dość wojowania które do niczego nie prowadzi
To że dysproporcja na tym świecie była od początku to wiadome..no ale..ile można.
 

DeletedUser29075

Guest
Wypowiadasz się w temacie o którym pojęcia nie masz..no a że jest to typowe zachowanie "nie znam się to się wypowiem"
Tu nie o zarządzanie chodzi..a zmęczenie materiału..ludzie mają dość wojowania które do niczego nie prowadzi
To że dysproporcja na tym świecie była od początku to wiadome..no ale..ile można.
uzupełnię, bo chyba ci się wkład wyczerpał: "Dysproporcja, do której doprowadziło złe zarządzanie." :)

A o tym, na czym to złe zarządzanie polegało to już wielokrotnie wcześniej pisano. :p
 

DeletedUser25760

Guest
uzupełnię, bo chyba ci się wkład wyczerpał: "Dysproporcja, do której doprowadziło złe zarządzanie." :)

A o tym, na czym to złe zarządzanie polegało to już wielokrotnie wcześniej pisano. :p
Jest to możliwe i jeden z czynników..ale nie jedyny..
Największa dysproporcja ma miejsce w tym momencie
Kiedy to praktycznie 70% świata walczy z jednym sojuszem
Co czyni z Nas bardzo elitarny legion nawet pomimo strat w miastach :p
Żaden sojusz wcześniej(no może poza SPQR przez moment)nie mógł pochwalić się faktem że walczy z każdym..z lepszym bądź gorszym efektem