Najnowsze treści autorstwa silverW

  1. Sytuacja na świecie Edessa

    Odp: Sytuacja na świecie Edessa Cóż uchodzcy to taki sam soj jak inne,tylko ze troche innaczej zorganizowany.Jak znam tam paru graczy to raczej poukładane to jest odpowiednio,nie ma opcjy pewno by liderzy grali pod siebie byle kolejna wioseczke zabrac i zapchac mantami z eventu.A reszta graczy...
  2. Sytuacja na świecie Edessa

    Odp: Sytuacja na świecie Edessa Bo widzisz kolego,bycie szefem to duza odpowiedzialnosc,nie kazdy potrafi to udzwignąc.Przyczaiłem sie w jednym sojuszu na tym swiecie i matko jedyna co tam sie wyrabia:)Totalny haos,99% graczy z super doswiadczeniem:)Szefowsto,naj naj na swiecie tym i wielu...
  3. Walki na świecie Kalidon

    Odp: Walki na świecie Kalidon @izinho jak co KLINA Mnie zawsze zastanawia sens wstawiania rapkow z ukrytym wojem,ten zjechany wstawia rapka na forum soja,koalicji itp,widzi to mase ludzi swiecacych pewnie na czerwona,wiec jakie ma znaczenie czy widzi tu ze 200 wiecej?Wiadomo ze leci z wiochy...
  4. Sytuacja na świecie Kalidon

    Odp: Sytuacja na świecie Kalidon Ostrej jazdy to tu nie ma i chyba nie będzie.Paru graczy chce miec 100 wioch i tyle:) @manfred Chyba sie zapędzili w kozi róg,nawet jak by powstał serwer bez wodotryskow to dla kogo? Graczy z przed 3-4 lat juz nie ma,ci nowi wychodowani na...
  5. [Wyjaśnione] ikony ataku

    Wie ktos jak to teraz z tymi ikonkami?Leci atak ladem jest ikona ataku ladowego widoczna,Leci morski (bez mitkow) same ognie to powinna byc ikona morskiego.a nie jest.Cos gdzies pozmieniali a nie doczytałem?Lecial atak ogniami widzialem ikonke ladowego i wy....o mi zagrode birem bo cofnolem lad...
  6. [Naprawiony] Nie przyznawanie harpii z troi

    Odp: Nie przyznawanie harpii z troi podobnie z prockami,ogniami itp nie rekrutuja sie zadne jednostki z eventu
  7. Sytuacja na świecie Akcjum

    Odp: Sytuacja na świecie Akcjum NocnyMarek to nie Glorian,ot ktos cos palnie na FO i potem juz leci:) hmmmm Adasko,Turek i Lusia w jednym sojuszu to teoretycznie mozliwe lecz w praktyce niewykonalne
  8. [Naprawiony] Event, lagi....

    Odp: Re: Odp: Event, lagi.... kolon sie znalazl po 15minutach,wsparcia tez ale jest ciekawie,leca odbijac,wsparcia ktore juz dawno powinny wejsc przed ataki wcieło,na wykazie polecen widze je na minusie -28 minut np:)na opublikowanych rapkach co innego widac,ataki ktore weszly tez...
  9. [Naprawiony] Event, lagi....

    Odp: Re: Odp: Event, lagi.... hmmm kolon lecial lecial i ....wcieło? zero rapkow,zero podgladu,przeciez nie da sie tak grac nie widzac czy wszedl,czy leca odbijac,wsparcia tez powcinalo,ja wiem ze upierdliwy bywam i troche tyran ale tyle woja na raz nie zdezerterowalo:)lubia mnie(chyba)
  10. TOP 15 - Ranking - Statystyki

    Odp: Ranking Kropla Wody??? no przeciez tez jest:)
  11. TOP 15 - Ranking - Statystyki

    Odp: Ranking no jak by festa miało nie być?
  12. Sytuacja na świecie Zakros

    Odp: Sytuacja na świecie Zakros znasz Luske,wiesz ze ona jak sie z kims lubi to sie czubi tak juz ma i tyle:)
  13. Sytuacja na świecie Zakros

    Odp: Sytuacja na świecie Zakros bo Silvuś chalał,moczymorda jeden,nie bylo z kim grac,ale juz jest ok tylko kolana bola mnie jeszcze troche:) a tak powaznie to czasem trzeba spróbowac grac innaczej a na tym systemie to od kogos trza sie uczyc:) pogramy,poobserwujemy,
  14. Carpe Diem

    Odp: Carpe Diem doszed i ........zszedł .... //ciach// 7/10
  15. Sytuacja na świecie Retimno

    Odp: Re: Odp: Re: Odp: Sytuacja na świecie Retimno hmmmmmmmmmm co do Gloriana to mam troche inne zdanie i inne moze doswiadczenia,lalismy sie z Luśka z nim dosc mocno i nie jest to zaden moj kolega wiec nie stoje za nim ale ciezko sie z nim walczylo.Znasz nas Coobras i wiesz ze jak sie na kogos...