Wyniki wyszukiwania

1. SzaaKii

Taras - rozmowy o świecie i nie tylko!

Wszystko się zgadza, pozatym ,że ambitni ludzie nie grają w takie gry :)
  2. SzaaKii

moge z Wami pograć ? bo teraz nikt już mnie nie będzie lubił
  3. SzaaKii

I tak wygraliśmy :) Zawsze będziemy wygrani cokolwiek napiszecie :)
  4. SzaaKii

Nigdy nie dorośniecie :)
  5. SzaaKii

e5000 bronder to tych 2 ogarnietych z 5 :) co stali sie zdrajacmi kretami itp. podobnymi bez honoru i odwagi do walki z silniejszym po co ze mna dyskutujecie? skoro wygraliscie zasłuzenie to cieszyc sie i siedziec tam cicho :) Powtarzam jestem amatorem bobem i noobem w kwestii grepo ...
  6. SzaaKii

w tych 5 mnie nie ma bo gram drugi raz i nie mam pojecia o tej grze, jestem zwykłym noobkirm bobem nr.1 bo nikt nie zbobował tyle miast co ja, ma grze się nie znam i chohoł mnie uczył atakować jak patrzyłem na niego, tylko wiec po co ten Twój ból cebulowy
  7. SzaaKii

CSW i Marni - Największe osiągnięcie od powstania grepolis, podbili cuda na swiecie TARAS co ma UWAGA - aż 255 aktywnych graczy hie hie, teraz chyba Was wezmą do międzynarodowego Grepo
  8. SzaaKii

np. dalo to ze pisaliscie i piszecie o Nas na forum glownym, nooby zaistnialy hie hie , teraz jestesmy gwiazdami fejkowania haha
  9. SzaaKii

po co sie tlumaczysz? czytam i rozumiem po swojemu i tak, ze przegrani jestescie
  10. SzaaKii

U nas jest 5 ogarnietych graczy a u was 74
  11. SzaaKii

Stracony to jesteś Ty haha
  12. SzaaKii

Wydrukuj sobie Komnate Chwały i wstaw w ramke mistrzu
  13. SzaaKii

po co cytujesz prwatne wypowiedzi hahah Puchar to dałem jak poznałem Grepolis i wszedłem na Hermonase pierwszy raz w zyciu i wygrałem swiat, wiec stwierdziłęm ze ta gra jest dla mnie za łatwa, szukam bardziej ambitnej teraz:)
  14. SzaaKii

piszesz ,że jesteśmy i byliśmy lepsi, a teraz usuwasz post? cała szajka manipulatorów z Was, nie wstydzicie się?
  15. SzaaKii