Wyniki wyszukiwania

1. OsZczepCS

Sytuacja na świecie Lindos

No cóż, nie myję niestety "sraczów" chociaż ktoś kto myje jest dla mnie takim samym człowiekiem jak ten kto w nich robi co innego. Jeśli oceniać, by mój kontakt z częścią ciała, która ma największy związek z toaletą to w porównaniu z Dorotą jestem nowicjuszem. Tak lizać tyłka jak ona nikt nie...
  2. OsZczepCS

Walki na świecie Helorus

Ja mitem atakuje, a Ty się nim bronisz:)
  3. OsZczepCS

Walki na świecie Helorus

4. OsZczepCS

Sytuacja na świecie Helorus

Jak ktoś miałby się męczyć to, by się wyszarzył.To raczej nieskomplikowany proces polegający na wejściu odpaleniu festynów i wyjściu. Spinać się muszą inni żeby sobie dodać te złote piksele do nicku o ile chcą, bo wciąż nie wiadomo.
  5. OsZczepCS

Chyba trzeba byłoby samemu sobie cudaki rozwalić i pomóc przeciwnikom w sypaniu surki, bo patrząc na ich zaangażowanie w sprawie cudów to wydarzeniem byłoby wysłanie na nie kolona już nie mówiąc o przejęciu. Pisze to bez cienia ironii.
  6. OsZczepCS

[Ulepszenie] Grepolisk Polska umarło?

Chyba zdarzenie związane z propozycją:)
  7. OsZczepCS

Mistrz Propozycji - Podliczanie głosów

Kurczak Dozymetryczny
  8. OsZczepCS

Faktycznie może Simsy - ciekawa rozbudowana gra.Przejdziemy całą ekipą, bo w sumie wygraliśmy tu już wszystko co było do wygrania.Doktorkowi zostaje grepolis on w sumie to nic nie osiągnął także ma sporo do udowodnienia. Polish gratulacje za Kalidon.Znów się minęliśmy.Chociaż nie wiem czy...
  9. OsZczepCS

Pokazuje ci tylko jak mało znaczy to co piszesz i znaczyć będzie. Pan doktor nigdy nie miał 5,10,19 lat. On przeskoczył od urodzenia do trzydziestki żeby nikt przypadkiem się nie naśmiewał.
  10. OsZczepCS