Świat bohaterów

  • Rozpoczynający wątek vwpolo
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

vwpolo

Guest
Witajcie

Postanowiłem stworzyć ten temat w celu poznania Waszych opinii dotyczących zbliżających się cudów i nieszczęsny świat bohaterów.

Pytanie moje jest proste, kto zamierza porzucić stary świat i swój dobytek i przenieść się na świat bohaterów, a kto uparcie zostaje na starym świecie i gra do końca?

Mam nadzieję, że dyskusja się rozwinie i poznam Wasze opinie dotyczące losów naszego świata.
 
Odp: Świat bohaterów

VW moje zdanie prywatne znasz-jest bardzo zblizone do Twojego

po co sie pchac gdzies indziej, skoro tu dobrze

wyprzedze Twoja ukryta mysl:
watpie by zapanowala ponadsojuszowa zgoda w aspekcie blokady cudow
(kazdy liczacy sie sojusz po 1-2 i utrzymanie pata-idea piekna ale nie te realia)
 

vwpolo

Guest
Odp: Świat bohaterów

Ukrytej myśli nie było :eek:
Wiem, że to nie realne zbojkotowanie tych cudów niewidów. Raczej myślę o innej sprawie.
To cytat z Wiki Grepolis "Możliwa będzie jednoczesna gra zarówno na zwykłym, jak i bohaterskim serwerze (ten jednak, będzie posiadać specjalną konfigurację i ekskluzywne funkcje). "

I to raczej mnie ciekawi - ile osób porzuci tutaj swoje konta i przejdzie na Świat Bohaterów, ile osób będzie grało równocześnie na 2 światach (bohaterskim i zwykłym), a ilu zostanie tylko na starym MY. Ja może zajrzę na Świat Bohaterów ale to z czystej ciekawości jak wygląda Artemida, ale zostaje jednak na starym świecie. Tu mi nemesis też dobrze i nigdzie się nie wybieram. Jednak jak wielu graczy wybierze świat bohaterów to nasz świat stanie się nudny...:mad:
 

exus22

Guest
Odp: Świat bohaterów

świat bohaterów a co to takiego? zawsze myślałem, że ten sojusz który pierwszy wybuduje na max poziom wszystkie cuda otrzymają "dyplom" do ściągnięcia i odznaczenie władcy świata ... hmmm
 

Reiha

Guest
Odp: Świat bohaterów

A OL zaspało czy nie budują cudaków :???
 

Cen-Cun-Cek

Guest
Odp: Świat bohaterów

Na samym początku myślałem, że osoby z odznaczeniem "Bohaterski Taktyk" wejdą w świat bohaterów i będą mieli ekskluzywne opcje, a nie, że Ci, którzy zdobyli to odznaczenie będą mogli grać na nowym świecie przeznaczonym dla zwycięzców i gostków z odznaczeniem, czyli że świat My wyewoluuje w świat bohaterów dla osób z odznaczeniami, a nie że zostanie stworzony dla Nich nowy świat.
 

Reiha

Guest
Odp: Świat bohaterów

Świat Bohaterow powstaje całkowicie na innym serverze :)
Na takich światach jak My,Ny,Jota itd. będzie można ciągle grać (Servery zostaną zamknięte po obniżeniu się graczy do 1000 os).
 
Odp: Świat bohaterów

zaspalo, tylko My i Freedom to maniacy

View attachment 587


Tak własnie to wygląda Ol zaspało z cudakami a wielka spółka nie potrafi się bawić z klasa tylko oszustwem się zakradło na naszą wyspę cudów po przez wyrwanie pasów od jednego z byłych graczy Oka .
Jesteście po prostu żałośni macie w każdym sojuszu kretów nie potraficie uczciwie walczyć , bez kretów byście szybko znikneli z tego świata .
Jak to Turek kiedyś powiedział w Spółce sami fałszywi i zakłamani ludzie grają nie mają żadnego HONORU dlatego ani jeden na Tau u niego w sojuszu nie gra.

Prawda jest okrutna ale trzeba się z nią pogodzić .

Spółka nie potrafi bawić uczciwie dlatego się nie dziwie że turek uciekł z tego świata .
 

Zulska

Guest
Odp: Świat bohaterów

Tak własnie to wygląda Ol zaspało z cudakami a wielka spółka nie potrafi się bawić z klasa tylko oszustwem się zakradło na naszą wyspę cudów po przez wyrwanie pasów od jednego z byłych graczy Oka .
Jesteście po prostu żałośni macie w każdym sojuszu kretów nie potraficie uczciwie walczyć , bez kretów byście szybko znikneli z tego świata .
Jak to Turek kiedyś powiedział w Spółce sami fałszywi i zakłamani ludzie grają nie mają żadnego HONORU dlatego ani jeden na Tau u niego w sojuszu nie gra.

Od Turek:

Prawda jest okrutna ale trzeba się z nią pogodzić .

Spółka nie potrafi bawić uczciwie dlatego się nie dziwie że turek uciekł z tego świata .
W spolce zarzad jest zalosny bez honoru zaklamany i zrobi wszystko byle nadrobic swoje braki w walce.

Lecz nigdy w zadnym sojuszu nawet najgorszym nie byli wszyscy "zli" w kazdym sojuszu czy to OL czy Freedom czyw spolce sa zalosni ludzie ale tez uczciwi i w porzadku.

Za dzialanie sojuszu trzeba obwiniac osoby za to odpowiedzialne a w spolce robi to nemesis i ship.

W MDG na Tau nigdy nie zagra zaden z zarzadu spolki lecz graja normalni gracze, ktorzy po prostu graja dla znajomych czy zabawy.

Gra u nas jedna kobieta ze Spolki oraz jeden gracz na real nicku. I mimo, ze musza grac w takim syfie jak spolka to nie mam z tym problemow i na Tau oddzielamy te dwa swiaty.

spolka dla mnie obecnie jest jeszcze bardziej zalosna niz moi dawni wrogowie.

sojusz, ktory mogl czyscic MDG conajwyzej buty w walce lecz siedzial caly rok za naszymi plecami udajac sojusznika a w rzeczywistosci ostrzyl pazurki. Z nikim nigdy powaznym nie walczyli zawsze jeden slabszy wrog a ucieczka od prawdziwych wojen.

Nie zycze nikomu takiego sojusznika tchórzy (zarzad+ czesc graczy)

Teraz gdy dostaje informacje od roznych srodowisk jak spolka jest amatorskim sojuszem pod wzgledem walki to sie lapie za glowe ze takie cos dzieki polaczeniuz 2 sojuszami i wsparciu (przymusowym gdyz wojna MDG z koalicja trwala zawsze i ebdzie trwala) przez MDG, teraz byc moze zbuduje cuda pierwsza.

Smieszy mnie, ze mimo polaczenia z 2 innymi sojuszami oraz duzej liczebnosci oraz pomocy od MDG, nadal sobie w walce nie radza.z pomniejszona koalicja gdyz z MDG walczyli wszyscy a ze spolko rfg nn sojuszu walcza tylko 2 OL i Freedom.

Szkoda, ze MDG nie wzielo sie wczesniej za spolke po wygranej z praetorians. No ale czlowiek madry po :)

To jest zalosne, ze spolce sojusze ida na reke ostatnio freedom nie atakowalo ich garcza na prosbe spolki a spolka nadal knuje oszukuje i gra nieczysto.

na nastepnym swiecie zostaniecie zgnebienis zybko:)
 
Odp: Świat bohaterów

zakomleksiona Pani lub Pan z jej konta napisal (do reszty postow sie nie odniose, bo szkoda mi czasu na karmienie Troli)
To jest zalosne, ze spolce sojusze ida na reke ostatnio freedom nie atakowalo ich garcza na prosbe spolki a spolka nadal knuje oszukuje i gra nieczysto.
to nie jest zalosne, ale to oznaka szacunku do gry, nasz gracz mial bardzo powazne problemy osobiste i sousz Freedom, pokazal pelna klase, pozwalajac mu w spokoju zajac sie rzeczami wazniejszymi, ale widocznie Ty tego nigdy nie zrozumies,z bo znasz zycie tylko z news`ow z monitora

do Bajera

z tego co wiem, a dosc duzo wiem, to tam wszedl kolon-zreszta nie tylko tam, a nie gracz na passach, wiec zweryfikuj prosze to co mowisz
chwile po utracie miasta (wczoraj w nocy) wyrzuciliscie gracza, zostawiliscie go samego bez pomocy przeciw nam i macie do niego pretensje ze sie nie utrzymal, gdzie tu logika, winni jestescie sami sobie i prosze do nas nie miec pretensji ze ktos Was wstawil w kolona gdzie indziej niz bunkier na granicy

wczoraj tak samo chcielismy zrobic psikusa Freedom (byscie nie byli ostamotnieni), ale oni szybko znalezli go-jaki wniosek sie nasuwa

tylko oni maja Ikre i sa jakos poukladani i wiedza co sie dzieje na ich podworku
 

DeletedUser12047

Guest
Odp: Świat bohaterów

od Cetusi:

Nemo nie przejmuj się tymi wygłodniałymi wrażeń ludkami. Nie potrafią normalnie wlaczyc, przegrywają na froncie, to chcoiaz tutaj sobie użyją :D Bo przecież jakby na PW nam pocisneli to bany by im sie posypały. A tak tutaj nikt nad forum nie panuje.
Ja już danwo mam w..e na to co tu jest pisane. a z tych wszystkich turków, zulskich, bunków itd. smieje sie w głos bo to dobry humor jest. Chyba zacznę to spisywac i wydam jakiś mały tomik, jak kiedyś dowcipy masztalskich były hahahahaha

A TAK APROPO TURKU - MASZ WIECEJ SPOLKI U SIBIE W MDG NA TAU HAHAHAHAHA TYLKO NAWET O TYM NIE WIESZ
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Past

Guest
Odp: Świat bohaterów

Od Pasta :D:D:D

Jedno male pytanie do Pani Cetusi... Kto sobie nie radzi na froncie? Spolka? To owszem sie zgodze...
 
Odp: Świat bohaterów

do Bajera

z tego co wiem, a dosc duzo wiem, to tam wszedl kolon-zreszta nie tylko tam, a nie gracz na passach, wiec zweryfikuj prosze to co mowisz
chwile po utracie miasta (wczoraj w nocy) wyrzuciliscie gracza, zostawiliscie go samego bez pomocy przeciw nam i macie do niego pretensje ze sie nie utrzymal, gdzie tu logika, winni jestescie sami sobie i prosze do nas nie miec pretensji ze ktos Was wstawil w kolona gdzie indziej niz bunkier na granicy

wczoraj tak samo chcielismy zrobic psikusa Freedom (byscie nie byli ostamotnieni), ale oni szybko znalezli go-jaki wniosek sie nasuwa

tylko oni maja Ikre i sa jakos poukladani i wiedza co sie dzieje na ich podworku

Co ty baranku głupoty opowiadasz tam wasz klon szedł ponad 30h od Kelms .
A jak by się nie pochwalił tym to byśmy nic nie wiedzieli więc nie czaruj mi tu bo jesteście zwykłymi oszustami grającymi na paru kontach więc narazie wam co nieco wychodzi ale już nie długo .
 
Odp: Świat bohaterów

od Cetusi:

Nemo nie przejmuj się tymi wygłodniałymi wrażeń ludkami. Nie potrafią normalnie wlaczyc, przegrywają na froncie, to chcoiaz tutaj sobie użyją :D Bo przecież jakby na PW nam pocisneli to bany by im sie posypały. A tak tutaj nikt nad forum nie panuje.
Ja już danwo mam w..e na to co tu jest pisane. a z tych wszystkich turków, zulskich, bunków itd. smieje sie w głos bo to dobry humor jest. Chyba zacznę to spisywac i wydam jakiś mały tomik, jak kiedyś dowcipy masztalskich były hahahahaha

A TAK APROPO TURKU - MASZ WIECEJ SPOLKI U SIBIE W MDG NA TAU HAHAHAHAHA TYLKO NAWET O TYM NIE WIESZ
Hinol a bty jesteś jednym z największych kretów w spółce żonka u nich a ty w VVV daruj sobie bo wszyscy o tobie wiedzą .
 

DeletedUser12047

Guest
Odp: Świat bohaterów

Hinol a bty jesteś jednym z największych kretów w spółce żonka u nich a ty w VVV daruj sobie bo wszyscy o tobie wiedzą .
od Cetusi:

HAHAHA przekażę mężowi.

a tak apropo -
xxxx <edytowane>


więc błagam Was nie próbujcie wpływac Waszymi "mądrymi" mózgami na rzeczy o których pojecia nie macie, bo i tak nie jestescie w stanie nic zdziałac.
dowody, dowody, dowody - przedstawcie je a wtedy możemy porozmawiac. tylko jakie dowody? skoro nikt nikomu nic nie donosi! ale ponoć tłumaczą się tylko winni - wiec zamilknę nad Waszą płytkoscią, podejrzliwoscią, i maluczkim EGO.

wiadomo nie od dziś, że internet to wylęgarnia dziwności. a gry w kórych jeden człowiek walczy przeciwko drugiemu to już w ogóle mikser różności.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Odp: Świat bohaterów

a tak apropo -
siostra w spolce druga w OL - my tez wiemy o WAS
więc błagam Was nie próbujcie wpływac Waszymi "mądrymi" mózgami na rzeczy o których pojecia nie macie, bo i tak nie jestescie w stanie nic zdziałac.
dowody, dowody, dowody - przedstawcie je a wtedy możemy porozmawiac. tylko jakie dowody? skoro nikt nikomu nic nie donosi! ale ponoć tłumaczą się tylko winni - wiec zamilknę nad Waszą płytkoscią, podejrzliwoscią, i maluczkim EGO.

wiadomo nie od dziś, że internet to wylęgarnia dziwności. a gry w kórych jeden człowiek walczy przeciwko drugiemu to już w ogóle mikser różności.
Tak się tłumacza w realu pewnie męża też kretujesz jak i on ciebie dlaczego tu mieli byście odpuścić hehe
 

DeletedUser12047

Guest
Odp: Świat bohaterów

wiesz - skoro nie potrafisz odróznic życia realnego od wirtualnego to chyba już czas na jakąs przychodnie ds. uzależnien. w google poszukaj najbliższej i szybko sie umow na wizyte.
 

Zulska

Guest
Odp: Świat bohaterów

Turek:To jest zalosne, ze spolce sojusze ida na reke ostatnio freedom nie atakowalo ich garcza na prosbe spolki a spolka nadal knuje oszukuje i gra nieczysto.

nemesis:to nie jest zalosne, ale to oznaka szacunku do gry, nasz gracz mial bardzo powazne problemy osobiste i sousz Freedom, pokazal pelna klase, pozwalajac mu w spokoju zajac sie rzeczami wazniejszymi, ale widocznie Ty tego nigdy nie zrozumies,z bo znasz zycie tylko z news`ow z monitora
Od Turek: twoja impotencja umyslowa mnie przeraza... nie dziwie sie dlaczego tak swietnie sie dogadujesz z cetus bo jestescie na tym samym poziomie intelektualnym a do tego cetus ma pozwolenie od meza na kochankow:)

Ja jasno napisalem, ze zalosne jest to, ze wam ida na reke i nie atakuja gdy o to prosicie a potem sami oszukujecie jak opisal barej...

Nie wspomne, ze chwile wczesniej zrobiliscie najgorsze chamstwo jakie moze byc i sfalszowales z cetus konta graczy freedom i ol i odegraliscie tu zalosna scenke tylko po to by wywalili i rozebrali swoich graczy a spolka mogla zyskac oprzewage.

jesczcze bardziej chamskich oszustow nie spotkalem w tej grze.

a cetusowa niech sie lepiej zajmie dzieckiem a nie kochankami w gierce.
 

DeletedUser12047

Guest
Odp: Świat bohaterów

od Cetusi:

Turku/ Zulska czy jak wam tam - TURLSKA ? hahahahaha
no grepolisowa brandżelina normalnie - jak holiłód :D

Dzidziuś gra ze mną w grepolis :) nie martwiaj się - a jak się martwiasz to zadzwon do opieki społecznej ;)

A co do kochanków to - zazdroscisz co ? Twojego faceta nigdy w łżóku nei ma bo wioski na Tau musi podbijac :D hahahahahaha

ps. a na walntynki to juz sobie wybrałas w ogole wyspe na ten prezencik ? :D
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.