adriankiller

Witam wszystkich Forumowiczow

Mialem ostatnio zalozyc tutaj temat ale wyslano mnie na przymusowe wakacje
fuuu.gif


Juz jestem wiec do dziela zadawajcie pytania jak ktos takowe posiada
challengee.png


ps. szczegolnie Zieloni Niebiescy i Czerwoni mile widziani
coolfaceq.gif
 

DeletedUser15166

Guest
Odp: adriankiller

Jak masz na imię?
Ile masz lat?
Na jakich światach grasz/grałeś?
Czym się interesujesz?
Czego najbardziej się obawiasz w grepolis?
 
Odp: adriankiller

Jak masz na imię?

dziwne pytanie sadzac po nicku chyba oczywiste 'Adrian'


jak w profilu 26

Na jakich światach grasz/grałeś?

na ilu gralem prawie na kazdym od ksi ale na paru tylko zostalem obecnie gram na omikronie ( wegetacyjnie od roku ) na swiatowym helorusie ( zblizamy sie do ery codow lada dzien ) i na Juktas cos tam sobie pogrywam

Czym się interesujesz?
ogolnie troche sportem ( pilka nozna ) motoryzacja ( samochodami ) i informatyka ( czesciami do komputerow stacjonarnych ) troche sobie przy tym dlubie

Czego najbardziej się obawiasz w grepolis?

nieslusznego BANA bez ochrony a tak na powaznie to kogo moze odpowiedz jest oczywista tylko Manka hihih ( manfred/a) z nim sobie nie poradze a tak to na lajcie
 
Odp: adriankiller

no to pytanie narazie nie odpowiem
moze sie jeszcze uda cos wiekszego osiagnac a nie chcial bym zapeszyc
5565v.png
 

DeletedUser4218

Guest
Odp: adriankiller

Który system podboju bardziej Ci pasuje - nowy, czy stary?
 

DeletedUser3480

Guest
Odp: adriankiller

najlepszy sojusz jaki spotkałeś?
najlepszy gracz z jakim grałeś?
najlepsza laska jaką miałeś?

kto zapoczątkował masowe ataki? boisz się ich?
uważasz że da radę Ciebie rozebrać w jeden dzień?

< >
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Odp: adriankiller

@sis na to tobie chyba juz odpowiedzialem ja kdyskutowalismy ( podboj oczywiscie) chodz moze kiedys zagram na okupacje ale jak nie bede gral za zadnym innym swiecie nie bede zadnego konta pilnowal ani rozbudowywal nikomu miasta tylkko jeden serwer