Brandery

  • Rozpoczynający wątek Venon99
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser

Guest
Witam.

jestem nowy w Grepolis (dopiero zgłębiam tajniki tej gry).
Mam pytanie odnośnie Branderów. Jak one dokładnie działają? jak sie ich używa ? czy jeden brandery niszczy KAŻDY drugi okręt ?
z góry dzięki za odp.

Mam jeszcze pytanie odnośnie badań kiedy opłaca się opracować "przebicie" ?
 

DeletedUser

Guest
Odp: Brandery

A więc tak, brander niszczy statek ogniowy/triremę w stosunku 1:1, czyli jeżeli masz 50 branderów, to zniszczą one 50 ogni przy tym niszcząc siebie, ale tego nie opłaca się robić, są bardzo wolne i przepuszczają statki kolonizacyjne oraz transportowce.

Co do przebicia, ja mam je zbadane każdym mieście z którego atakuje, przebicie pomaga przebić się na ląd wojskom płynącym na statkach transportowych pod eskortą statków ogniowych. Ale przy użyciu atak z przebiciem siła bojowa ogni słabnie co skutkuje tym, iż statki zatopią mniej birem itp. ale transportowce mają większą szansę przebicia :)
 

DeletedUser

Guest
Odp: Brandery

przebicia się nie opłaca robić, niepotrzebny koszt i strata punktów badawczych
 

DeletedUser

Guest
Odp: Brandery

Brander fajna jednostka, nie przesadzajcie ;-) Przyspieszanie produkcji wypaczyło "wojnę ekonomiczną" ale nie jeden jeszcze przeklnie po spotkaniu z setką branderów he he. Nie zawsze chodzi o utopienie kolona, czasem wystarczy aby wróg znacznie dłużej lizał rany ;-)
 

DeletedUser

Guest
Odp: Brandery

Brander fajna jednostka, nie przesadzajcie ;-) Przyspieszanie produkcji wypaczyło "wojnę ekonomiczną" ale nie jeden jeszcze przeklnie po spotkaniu z setką branderów he he. Nie zawsze chodzi o utopienie kolona, czasem wystarczy aby wróg znacznie dłużej lizał rany ;-)