[Wyjaśnione] Jednostki obronne

  • Rozpoczynający wątek Woozek
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser

Guest
Witam,
jestem nowy w tej grze i chciałbym się dowiedzeć jakie są dobre jednostki lądowe i obronne statki. Jaka ma być liczba tych jednostek aby obrona miała sens?
 

DeletedUser18917

Guest
Odp: Jednostki obronne

2-2-1
proporcja szermierzy-łuczników-hopków ni i oczywiście powołana straż
teraz najlepszą obroną morską są biremki ale ja preferuję obronę lądową bo na nią działa mur
 

DeletedUser15508

Guest
Odp: Jednostki obronne

Niekoniecznie taka proporcja bo wszystko zależy od wojsk agresora, tutaj aby wszystko grała trzeba samemu dojść jakoś do wniosku co wybrać i w jakich ilościach.
 

DeletedUser3480

Guest
Odp: Jednostki obronne

Witam,
jestem nowy w tej grze i chciałbym się dowiedzeć jakie są dobre jednostki lądowe i obronne statki. Jaka ma być liczba tych jednostek aby obrona miała sens?

Kolego, każda jednostka obronna jest bardzo dobra ale nikt nie poda Ci prawidłowej odpowiedzi odnośnie ilości tych jednostek. Bo tak jak tu już ktoś napisał wszystko zależy od agresora czym on dysponuje.
Wiadomo że na kucyki są najlepsze rydwany lub hoplici
Na procarzy najlepiej dac mieczyki
a na hoplitów lub rydwanów najlepiej wstawic łuczników.

Mylne jest myślenie początkujących graczy że na broń dystansową potrzeba obronę też dystansową a na broń obuchową obronę bronią obuchową.

Często stosuje się w obronie obronę mieszaną czyli daje się każdego po trochu. A Ci najlepsi gracze atakują i bronią się tym co powinni czyli już dobierają odpowiednie jednostki by mieć jak najmniejsze straty.

Błędem jest też myślenie: Idzie atak to wstawie całę swoje wojsko jakie mam i na pewno mniejsze straty będę miał. Czasami naprawdę warto wycofac ofa lub nawet defa żeby nie miec dużych strat. To samo uważam że czasami konik może bronic ale nie przed bronią tnącą ale tu ostatecznośc.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Jednostki obronne

Jeśli chodzi o jednostki lądowe obronne proponuję
3-2-1