Kolejny generator sygnaturek - pełne statystyki :)

  • Rozpoczynający wątek livius
  • Data rozpoczęcia

mario11128

Guest
A aktualizacja pkt kiedy bedzie

Można by jeszcze dodac nr morza i ile na którym morzu ma sie miast
 

livius

Guest
A aktualizacja pkt kiedy bedzie

Można by jeszcze dodac nr morza i ile na którym morzu ma sie miast

Aktualizacja jest codziennie.
Co do ostatniej opcji - hmm .. u mnie to by wyglądało dopiero głupio bo jestem na 4 morzach ;-) i dla każdego osobno wypisywać to chyba jednak zbędne ..
chyba, że więcej osób by coś takiego chciało :)
 

Du bist mein Feind

Guest
już bez przesady... po dokładniejsze informacje można zajrzeć na Grepostats... w sygnaturce powinny być tylko podstawowe informacje.
 

Cygan0123

Guest
nie wiem, czemu ci to przeszkadza... jak ktoś ma się czym pochwalić, to niech pokaże jak mu idzie ;P
 

livius

Guest
nie wiem, czemu ci to przeszkadza... jak ktoś ma się czym pochwalić, to niech pokaże jak mu idzie ;P

Raczej nie wejdzie bo gdzie to wcisnąć

PS.
a co do chwalenia to sam sobie przeczysz
tu piszesz o chwaleniu a w dziale propozycji piszesz, że ci to obojętne..
lub wręcz jesteś na nie - jakaś zmienność nastrojów ;-)
 

Cygan0123

Guest
jest mi to obojętne, bo ja nie używam takich gadżetów... ale nie mam nic przeciwko chwaleniu się tym, że jest się dobrym.
 

DeletedUser4737

Guest
wiatam

fajnie są te generatory
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

livius

Guest
dx - przesunięcie tekstu w poziomie
dy - przesunięcie w pionie ;-)
 

Bea8a

Guest
obraz.aspx


Da radę poprawić nazwę świata:>
 

volveryin7

Guest
obraz.aspx


Rzeczywiście b.dziwny błąd :)
livius - naprawisz to :)?

Edit.
A to tak ma być? Bo nie wiem czy to jest I czy J (Jota)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

livius

Guest
>>Pewnie - po prostu dodałem świat a zapomniałem o nazwie sąd domyślnie są >>znaki zapytania ;-)
>>Wieczorkiem powinno być ok :)

załatwione :)
 

livius

Guest
Oczywiście poprawione ;-)
polska wersja to Jota
zasugerowałem się łacińską nazwą iōta tak też jest na niemieckim serwie
 

Du bist mein Feind

Guest
Muszę się poskarżyć... nie mogę zrobić sygnaturki dla Joty (nick: Du bist mein Feind). Wyskakuje mi "Nie znaleziono gracza", a przecież tam jestem i nie zamierzam się zmyć ;)
Jakieś porady? Dla Ety robiłem tak samo i wyszło mi bez problemów...
 

Du bist mein Feind

Guest
hmm... to teraz mi powiedz co źle robię ;)
i dzięki za sygnę, podkradnę ją sobie :D


edit: dobra, przyznaję się, walnąłem babola :p
zamiast pl9, wciskałem na upartego pl8... nie widziałem, że tam niżej coś jeszcze jest :p
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

livius

Guest
sygnaturki i statystyki dostępne również dla serwera niemieckiego jakby ktoś grał
no i oczywiście sygnaturki z dowolna również własną grafiką ;-)

obraz.aspx
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

L1KEME

Guest
Świetna robota , serio tera na forum dopiero zacząłem wbijać i wnikam fajne sygny , a to robota liviusa xD i Wszechmogący też nieźle . Trzymajcie tak dalej .Pozdro
 
Do góry