Omikron Party

=Alexander The Great=

Guest
Odp: Omikron Party

Proponuję odpuścić, mephinx, widać że trole już czekają na jedzonko :<

Btw ponoć w działach "party" można pisać o wszystkim, więc posługiwanie się terminem offtop jest nieco dziwne.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Iluzjonista

Guest
Odp: Omikron Party

Trole ? Doskonałe określenie dla osób,które nie grają na żadnym świecie xD
Przecież lepiej cały dzień przesiadywać na FO i wyrażać swoje,jakże błyskotliwe,opinie ;)
 

=Alexander The Great=

Guest
Odp: Omikron Party

Przed pytajnikiem bez spacji, po przecinkach spacja.
Dzięki w imieniu j. polskiego.
 

Iluzjonista

Guest
Odp: Omikron Party

Zabłysnął xD

Zapomniałeś dodać jeszcze czegoś po angielsku,jak to masz w zwyczaju ;)
Wtedy naprawdę zrobisz wrażenie.


PS. To grasz na jakimś świecie,czy nie ?
Dalej marzysz o niepokonanym,boskim Legionie ?
 

gm1223b

Guest
Odp: Omikron Party

Siema mempinx :D w jakim ty soju jesteś bo mi się zapomniało?!;)
 

=Alexander The Great=

Guest
Odp: Omikron Party

Zabłysnął xD

Zapomniałeś dodać jeszcze czegoś po angielsku,jak to masz w zwyczaju ;)
Wtedy naprawdę zrobisz wrażenie.


PS. To grasz na jakimś świecie,czy nie ?
Dalej marzysz o niepokonanym,boskim Legionie ?
Nope, nie gram.

O legionku nie ma co marzyć, na początku tego świata był OP i tyle w temacie. Niech o tym świadczy fakt że obecna topka tego świata wtedy nawet top20 na oczy nie widziała.
Ale spoko, jestem fanboyem innej grepolisowej grupy, Legion to byla przygoda na jeden świat, i to dosyć krótka :p
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

gm1223b

Guest
Odp: Omikron Party

może się mylę ale wydaje mi się, że doskonale wiesz :) żaden problem sprawdzić, ale chętnie Ci przypomnę. Jestem w sojuszu Wilki Północy
Ach... no tak, nie skojarzyłem po nazwie, hmmm, ej, a może wiesz czemu pomiędzy naszymi sojuszami jest wojna? bo ja aż tak długo w nim nie jestem i pamiętam tylko waszą poprzednią nazwę: "AK Valhalla" :confused:;)
 

piotrkucharek

Guest
Odp: Omikron Party

Gm ty chyba jedyny spoko tam w AoD jestes

elfarmo- pisze z nim jednego dni spoko se piszemy a drugiego dnia wyciscil mi 2 miasta I to sa ludzie lol:confused:
 

mephinx

Guest
Odp: Omikron Party

Konkretnego powodu chyba nie było, atakowaliśmy się powoli nawzajem i wkońcu doszło do otwartej wojny...
 
Odp: Omikron Party





Zdrowia pokoju zyczliwosci
od Boga wszelkich lask hojnosci
od ludzi wyrozumialosc


A...aniola stroza u boku
B...buziakow slodkich miliony
C...czasu wolnego dla siebie
D...drogi uslanej rozami
E....ekskluzywnych wakacji
F....fury pieniazkow
G...gwiazdzistego nieba
H...horoskopu korzystnego
I.... i oprocz tego
J...jasnosci umyslu
K...kolorowych chwil
L...lotow wysokich
M...milosnych uniesien
N...nieprzemijającej urody
O... oddechu od codziennosci
P...pogodnych dni
R...romantycznych wieczorow
S...szalonych nocy
T...tylko spelnionych marzen
U...uroku osobistego
W...wiary w sukces
Z...ZAWSZE USMIECHNIETEJ BUZI
...W...KAZDY...DZIEN...








 

Red.

Guest
Odp: Omikron Party

  • Ile w Chinach Chińczyków,
  • Ile w Indiach koralików,
  • Ile w Polsce bocianów,
  • Ile w Turcji dywanów,
  • Ile piasku w Maroku
  • Tyle szczęścia w Nowym Roku!
 

gm1223b

Guest
Odp: Omikron Party

W Nowym Roku, tuż po balu
oprócz szczęścia, zdrowia, szmalu,
proś niebiosa, by Ci dały,
dużo s.k.u i gorzały.


Szczęśliwego nowego Roku!:D
 

piotrkucharek

Guest
Odp: Omikron Party

Zdrowia, szczęścia, pomyślności,
Forsy góry i miłości,
Mnóstwa uniesień po zmroku,
Życzę Tobie w Nowym Roku! ;)
 

gm1223b

Guest
Odp: Omikron Party

Siema, mam prośbe, czy ktoś mógłby zrobic dla mnie taki poradnik typu: jaka jednostka mityczna jest najlepsza w przeliczeniu na mieszkańców, czy wgl się opłaca je robić, cos takiego typu, co lepsze rydwan czy hopek? I jakim wojskiem najlepiej bić szermierzy itd. itp. Bardzo bym prosił, a jak gdzieś już to jest, to prosze link. DZIĘKi Z GÓRY!!!;)