[Omawiane] Podbój

  • Rozpoczynający wątek KompletnyPogrom
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser

Guest
Hej. Jestem nowa w tej grze i proszę mnie nie zrozumieć źle, ale jak skutecznie podbijać inne wioski?

Przykładowo, jeżeli w info przy wyborze podboju jest:

Siła jednostek wymagana do podbicia kolejnej wioski = 22/40

tzn, że mam zebrać jeszcze tylu "wojowników", których łączna suma siły wynosi 18?

Co ze wskazówką, że mam użyć procarzy? Ilu procarzy użyć, żeby starczyło do podbicia takiej wioski? Tam, gdzie jest Pokonaj broniące jej wojska: (obrazek procarzy) i liczba 60 - to znaczy, że jest tam 60 procarzy?

Na stronie http://wiki.pl.grepolis.com/wiki/Jednostki podane są punkty ataku, czy równają się one sile?

Przepraszam za takie głupkowate pytania, ale muszę to w końcu ogarnąć, żeby jakoś nie stracić zbyt wielu dobrych wojowników.
 

DeletedUser11782

Guest
Odp: Podbój

Hej. Jestem nowa w tej grze i proszę mnie nie zrozumieć źle, ale jak skutecznie podbijać inne wioski?

Przykładowo, jeżeli w info przy wyborze podboju jest:

Siła jednostek wymagana do podbicia kolejnej wioski = 22/40

tzn, że mam zebrać jeszcze tylu "wojowników", których łączna suma siły wynosi 18?

Co ze wskazówką, że mam użyć procarzy? Ilu procarzy użyć, żeby starczyło do podbicia takiej wioski? Tam, gdzie jest Pokonaj broniące jej wojska: (obrazek procarzy) i liczba 60 - to znaczy, że jest tam 60 procarzy?

Na stronie http://wiki.pl.grepolis.com/wiki/Jednostki podane są punkty ataku, czy równają się one sile?

Przepraszam za takie głupkowate pytania, ale muszę to w końcu ogarnąć, żeby jakoś nie stracić zbyt wielu dobrych wojowników.

22/40 oznacza że brakuje Ci jeszcze 18 jednostek by móc podbić kolejną wioskę ;) liczą się ilość w tym wypadku
2 sprawa jeśli masz info że należy użyć procarzy to po prostu oznacza że najlepiej spiszą się w walce z jednostkami które bronią wioski a ile potrzeba ich wysłać można sprawdzić w symulatorze :)