1. Witaj na forum! Jesteś tu nowy(a)?
    Aby wziąć udział w dyskusji, potrzebujesz konta. Zarejestruj się tutaj!
    Masz już konto? Zaloguj się.
    Dismiss Notice

Poszukuję sojuszu na świecie Nikaia

Dyskusja w 'Prezentacje oraz poszukiwanie sojuszy' rozpoczęta przez użytkownika Shannqa, 7. Paź 2016.

1. Shannqa

Shannqa

Rozpoczynamy po raz kolejny poszukiwania sojuszu! Nie masz gdzie się podziać i szukasz miejsca dla siebie? Zaprezentuj się innym w tym temacie.

Schemat pozostaje ten sam:
    Jak wiadomo, można dopisać więcej informacji, aby ludzie z sojuszu zainteresowali się Tobą i przyjęli Cię w swoje szeregi.

2. theslayer7

theslayer7

Desperacko poszukuję dobrego sojuszu z aktywnymi graczami.
    Nick z gry: theslayer7 (taki sam jak na forum)
    Doświadczenie w Grepolis: średnie (gram od Koryntu) od 2012 roku.
    Coś o sobie: Jestem miły i kulturalny, słucham rozkazów lidera/rady czy jakiejś tam innej władzy danego sojuszu. Lecz nie lubię wielkiej lub pochodzącej z wielu stron presji. Gra to przyjemność i adrenalina, nie ciągły stres. Nie potrzebuję wysokich uprawnień by być lojalny dla danego sojuszu, tylko graczy, którzy pomogą w razie potrzeby, w razie potrzeby zwrócą na coś uwagę.
    Jakiego sojuszu poszukujesz: Potrzebuję sojuszu z aktywnymi graczami i takiego, który nie jest "elytą" czyli takim sojuszem, gdzie tylko bardzo doświadczeni mogą być ani nie chcę "masówki" gdzie rządzi jakiś noobek lub gdzie np. 90% graczy ma mniej niż 1500 punktów.

3. Domalsky

Domalsky

Nick z gry: Domalsky
    Doświadczenie w Grepolis: Dosyć duże. Mój staż wynosi 3/4 lata.
    Coś o sobie: Jestem miłą, przyjazną osobą. Zawsze dażą do celu, który pragnę zrealizować. Stawiam na pracę w zespole i głównie dobrą zabawę.
    Jakiego sojuszu poszukujesz: Szukam sojuszu w pobliżu morza 66. Znajduje się w dosyć spokojnej okolicy. Wstępując w progi sojuszu jestem w stanie przenieść się nawet o kilka mórz, by pomóc sojusznikom w walce i rozwoju ekonomicznym.

4. jakubkrak