Pytanie 13

Status
Zamknięty.
Pytanie nr 13

Oby nie było pechowe ;) Gracze A i B posiadają po jednym mieście. Gracz A uruchomił u siebie bonus "rytuał: przywołanie nereid". Gracz B rzucił czar "zew morza" na gracza miasto A. Czy koszt surowców do budowy statków w mieście gracza A zostanie zmniejszony?

Jak zwykle, bierzemy pod uwagę tylko te dane, które zostały podane w pytaniu. Czyli zakładamy, że nie zostały uruchomione inne bonusy/czary itp. oprócz tych, które zostały wymienione.

Macie 24 godziny na odpowiedź! :) Z powodu problemów z wyświetlaniem niektórych postów, odpowiedzi przesyłamy w dziale Kontakt ws. Konkursów! Każdy uczestnik odpowiada w swoim temacie (jeśli już istnieje, nie zakładamy nowego wątku) z tytułem "Nick - Konkurs Wiedzy", a w treści należy podać numer pytania oraz odpowiedź. Każdy uczestnik powinien mieć tylko jeden temat, w którym zamieszcza wszystkie swoje odpowiedzi.
 

Lukasz1440

Guest
Odp: Pytanie 13

Ważne: aby bonus zadziałał, czar zew morza musi zostać rzucony z miasta, w którym jest aktywny bonus przywołanie nereid.

Odpowiedź: NIE
 

Vlasher90

Guest
Odp: Vlasher90 - Konkurs Wiedzy

Pytanie 13:
Nie, zaklęcie musi zostac rzucone z tego samego miasta, w którym został odpalony bonus.
 
Re: Big Kamil - Konkurs Wiedzy

Odpowiedź na pytanie 13

Koszt surowców do budowy statków w mieście gracza A nie zostanie zmniejszony,ponieważ aby zadziałał Rytuał:przywołanie nereid, czar Zew morza musi być rzucony z miasta w którym aktywny jest Rytuał

Trochę zakręciłem,ale myślę,że wiadomo o co chodzi:)
 

mastermona

Guest
Odp: Konkurs wiedzy- pytanie 12

Odp na pytanie 13- nie, nie zostanie przyspieszona.
 
Odp: Zagierrr - Konkurs Wiedzy

Pytanie nr 13

Oby nie było pechowe Gracze A i B posiadają po jednym mieście. Gracz A uruchomił u siebie bonus "rytuał: przywołanie nereid". Gracz B rzucił czar "zew morza" na gracza miasto A. Czy koszt surowców do budowy statków w mieście gracza A zostanie zmniejszony?

Jak zwykle, bierzemy pod uwagę tylko te dane, które zostały podane w pytaniu. Czyli zakładamy, że nie zostały uruchomione inne bonusy/czary itp. oprócz tych, które zostały wymienione.

Odp.: Nie.
 
Status
Zamknięty.