Rodos - rozmowy o świecie i nie tylko.

Ty no na pewno ktoś taki by się znalazł co niee wysyła deffa + pewni są i tacy co powiedza że olimp jest valhali i nie wyślą tam deffa xD
 
lol czyli jak siemko rozpędził się z mówieniem, że koalicja liczy 400 osób, a ja wrzuciłem screena z porównaniem liczb po obu stronach, to wygodnie wam było generalizować, wrzucając nasze wypowiedzi do jednego worka (patrz. post shadowa, że ja zrobiłem z dwustu osób czterysta)?
A jak już wychodzi, że gramy jeden na trzech, to generalizacja już tak się nie podoba? Trzeba niuansować, odejmować z waszych szeregów "słupy" i "tych co nie wyślą deffa bo jest valhalli"?
Poszliście w ilość i to zadziałało: macie po swojej stronie odbity olimp, gratulacje udanej akcji. Przynajmniej nie wstydźcie się, że masa jest po waszej stronie, co Milczuch? :p
 
Kolego ale trzysta=/=czterysta. Przeczytaj co napisałem, bo nie ma tam ani słowa o czterech setkach, podziel 76 przez 230 i potem dopiero mi pisz, że nie umiem liczyć, bo na razie to tobie się coś nie zgadza. Upały mamy, nawadniać się trzeba
Mój błąd, myślałem że Ty wcześniej napisałeś a był to Siemko XD
 
lol czyli jak siemko rozpędził się z mówieniem, że koalicja liczy 400 osób, a ja wrzuciłem screena z porównaniem liczb po obu stronach, to wygodnie wam było generalizować, wrzucając nasze wypowiedzi do jednego worka (patrz. post shadowa, że ja zrobiłem z dwustu osób czterysta)?
A jak już wychodzi, że gramy jeden na trzech, to generalizacja już tak się nie podoba? Trzeba niuansować, odejmować z waszych szeregów "słupy" i "tych co nie wyślą deffa bo jest valhalli"?
Poszliście w ilość i to zadziałało: macie po swojej stronie odbity olimp, gratulacje udanej akcji. Przynajmniej nie wstydźcie się, że masa jest po waszej stronie, co Milczuch? :p
Nie trzeba, mamy massę taka jest prawda więc się nie spinaj bo ci żyłka pęknie. Chyba nikt Wam nie bronił dobierania sobie sojuszników i graczy prawda? Czy teraz to będzie nasza wina że Waszą decyzją między innymi np Balkoniki zmieniły dla nas kolor z czerwonego na zielony i mamy kolejnych dobrych graczy?
 
Nie trzeba, mamy massę taka jest prawda więc się nie spinaj bo ci żyłka pęknie.
ekhem
Poszliście w ilość i to zadziałało (...) gratulacje
To ja się spinam? xD
Zdaje się, że to duśkowi i milczuchowi nie leży porównywanie ilości graczy po stronie futer oraz koalicji i stąd pomysły na odejmowanie słupów, niuansowanie i heheszki, że wcale nie macie już trzech setek graczy. Faktycznie, ale bilans ciągle jest mocno na waszą korzyść. Tylko jeszcze trzeba to przyznać tak jak ty to zrobiłeś
 
lol czyli jak siemko rozpędził się z mówieniem, że koalicja liczy 400 osób, a ja wrzuciłem screena z porównaniem liczb po obu stronach, to wygodnie wam było generalizować, wrzucając nasze wypowiedzi do jednego worka (patrz. post shadowa, że ja zrobiłem z dwustu osób czterysta)?
A jak już wychodzi, że gramy jeden na trzech, to generalizacja już tak się nie podoba? Trzeba niuansować, odejmować z waszych szeregów "słupy" i "tych co nie wyślą deffa bo jest valhalli"?
Poszliście w ilość i to zadziałało: macie po swojej stronie odbity olimp, gratulacje udanej akcji. Przynajmniej nie wstydźcie się, że masa jest po waszej stronie, co Milczuch? :p
Ale wy macie sie za kozaków,ze drugich takich nie znajdziesz na grepo a porównujesz sie cytujac jedengo z najwybitniejszych graczy "randomow" policz dla siebie,nie dla mnie.
Ale gdzie tu widzisz powód do wstydu?
Wychodzi na to ze to wy prowadziliście zla polityke a to nie jest dla mnie powód do wstydu
 
ekhem

To ja się spinam? xD
Zdaje się, że to duśkowi i milczuchowi nie leży porównywanie ilości graczy po stronie futer oraz koalicji i stąd pomysły na odejmowanie słupów, niuansowanie i heheszki, że wcale nie macie już trzech setek graczy. Faktycznie, ale bilans ciągle jest mocno na waszą korzyść. Tylko jeszcze trzeba to przyznać tak jak ty to zrobiłeś
Nie ważne co napiszesz czy system czy ze massa ze gold bot etc dla mnie to tylko kolejna wymówka waszych niepowodzen
 
Alez szukacie dziury w całym xD napisalem czterysta bo wrzucilem pare sojuszy z topki ktore mamy na czerwono bądz na brązowo do grepolife i wyskoczylo mi jakos 370-380 wiec napisalem 400 tak jak napisalem 70 do 76 xD widzicie, nudzilo sie wam. Juz sie nie nudzicie, nie ma za co dziekowac, wystarczy wasz uśmiech i serdeczne słowa... ;)
 
dokladnie,nudzi mi sie w pracy dlatego gram w grepolis.Ale to wy zamiast kierowac sie faktami to ciagle dajecie wodzic sie za nos emocja
swiatynie sie nie pojawiły sie obok was-wina systemu nie tego ze polecieliście osiedlać sie na krańcach mapy gdzie zasady mowia jasno jak to wyglada ,a pamietam jak dzis gdy wychodzilem z jaskini ze "futerka maja wszystko w swoich rekach" i jesli przegraja to tylko dlatego ze popelnili blad a nie ze ta koalicja cos osiagnela-bach masówki gurooo...... moze i ta koalicja liczy i 1000 osob ale faktem jest to ze "aktywnych" nie ma wcale wiecej od was. co mi po slupie ktory nawet czasu sie nie umie trzymac i atakuje moje wsparcie ?xD
brak wam determinacji,a przedewszystkim chyba ambicji i kazde niepowodzenie,przekuwacie w jakies ALE.
Nie,zadna w tym zasługa moja smial wrzucic do worka ze slupami.
 
dokladnie,nudzi mi sie w pracy dlatego gram w grepolis.Ale to wy zamiast kierowac sie faktami to ciagle dajecie wodzic sie za nos emocja
swiatynie sie nie pojawiły sie obok was-wina systemu nie tego ze polecieliście osiedlać sie na krańcach mapy gdzie zasady mowia jasno jak to wyglada ,a pamietam jak dzis gdy wychodzilem z jaskini ze "futerka maja wszystko w swoich rekach" i jesli przegraja to tylko dlatego ze popelnili blad a nie ze ta koalicja cos osiagnela-bach masówki gurooo...... moze i ta koalicja liczy i 1000 osob ale faktem jest to ze "aktywnych" nie ma wcale wiecej od was. co mi po slupie ktory nawet czasu sie nie umie trzymac i atakuje moje wsparcie ?xD
brak wam determinacji,a przedewszystkim chyba ambicji i kazde niepowodzenie,przekuwacie w jakies ALE.
Nie,zadna w tym zasługa moja smial wrzucic do worka ze slupami.
Ok to narka słupie
 
sktz8Lj.png
 
Do góry