Sytuacja na świecie Cytera

no pojawiaja sie puste miejsca na wyspach z surowcami ale na odleglych wyspach i gracz nie ma mozliwosci szybszego doplyniecia kolonem , poniewaz ktos z bliska bedzie szybciej ;)
tak dużo krzyczysz na tym forum a ciemnotę ludziom wciskasz ponieważ nie odległość tu ma znaczenie a to kto pierwszy owego palika wypatrzy i wysyłając swojego kolona blokuje możliwość wysłania kolony innych graczy
 
Spokojnie. Czas zweryfikuje wszystko. Zapowiada sie naprawdę ciekawy świat, pełen doświadczonych graczy. Każdy ma swoją wiedzę, teorię i pomysł na grę. I nikomu nikt nie dogodzi.

DEIF musisz do Smoków napisać, to największe hardcory jakie znam ;-)
Widziałem i po części się z Tobą zgadzam, tylko kurcze daleko są. Zobaczymy jak to będzie.
 

kapikk

Guest
jezeli nie widzisz roznicy kto pierwszy palika wypatrzy ;)
Wydaje mi sie ze wieksze szanse na wypatrzenie pojawiajacego sie palika ma gracz z wyspy na ktorej sie on znajduje
niz gracz ktory przeglada mape w poszukiwania pustego palika ;)
Chyba ze ktos jest doswiadczonym wypatrywaczem palikow to wtedy tak ;)
Najlepsza pora na wypatrywanie palikow ok 3 w nocy
powodzenia w wypatrywaniu ;)
 
Oj tam. Walk jeszcze nie ma i jedyna dyskusja to na temat palików.
Każdy palikuje gdzie chce i tyle.

Lepiej opowiedzcie, których sojuszy mamy się obawiać :p
 
Jakoś nie widzę :) Za dużo z loczkiem grałeś, tu bidule ledwo ciągną na tych skałkach
Nie chcę podawać swojego konta, ale wydałem raptem 3k (około 1k na pierdoły z kołem + ekwipunek)
Szału ta topka nie robi, a pchają się na bezludzie jakby to jakiś ratunek był
A to fakt, jakbym chcial to pomimo , ze zaczalem z opoznieniem to lekko bym byl Top1. Tylko po co ?
 

kapikk

Guest
To jasne, że wygrywasz.



Staram się zrozumieć Twoją wypowiedź, ale myślę, że to mało prawdopodobne, aby do takiej konfrontacji doszło, aczkolwiek wszystko zależy od graczy i zasobności portfela. W pierwszych tygodniach raczej większych bitw nie będzie, C, a nawet (kto wie), wyjdzie na tym lepiej i nadrobi podbojami na wyspach z wioskami. Pozdro
więc raczej ten samotnik z jednym rozbudowanym miastem przetrwa

No rozumiem , ale tez nikt wczesniej nie myslal ze bedzie taki Loczek i wyda kilka mln golda w krotkim okresie czasu a sie zdarzylo i mialo miejsce . Wiec kazdy scenariusz jest mozliwy .
Moge dac sie zalozyc ze gdyby nie morale na tym serwerze to sam moglby wszystkich tam pokonac ;)
On w jeden dzien wydawal tyle co obecne 100 pierwszych osob na serwerze wydalo od startu srewera do tej pory .

więc raczej ten samotnik z jednym rozbudowanym miastem przetrwa

no juz pare razy sie zdazylo ze taki samotnik z fajnym miastem nie dal rady ;)

Dex i Gmk co Wy sie tak czepliscie tych calych smokow ?
Ciagle jakies docinki i glupie aluzje he ?
Zaczyna sie to robic troche nudne
zmiencie plyte ;)
Bo zaczne wierzyc plotka dlaczego tak jest ;)
 
Jakby loczek ogarniał i morale były nieaktywne, to nikaia by była pozamiatana

Grześ, dlaczego taką spiralę nienawiści nakręcasz na smoczątka? :(
 
Nie chcieli nas to im dogryzamy :). Nie wierz plotkom. Jak sam wiesz , mam tam mase kolegow. I nic do tego sojuszu nie mam. Ale z kogos trzeba sobie pozartowac. Zwlaszcza jak przegina. Oni , wy ustawiacie sobie wygrana jeszcze przed koncem ochronki. :)
 
więc raczej ten samotnik z jednym rozbudowanym miastem przetrwa

No rozumiem , ale tez nikt wczesniej nie myslal ze bedzie taki Loczek i wyda kilka mln golda w krotkim okresie czasu a sie zdarzylo i mialo miejsce . Wiec kazdy scenariusz jest mozliwy .
Moge dac sie zalozyc ze gdyby nie morale na tym serwerze to sam moglby wszystkich tam pokonac ;)
On w jeden dzien wydawal tyle co obecne 100 pierwszych osob na serwerze wydalo od startu srewera do tej pory .

więc raczej ten samotnik z jednym rozbudowanym miastem przetrwa

no juz pare razy sie zdazylo ze taki samotnik z fajnym miastem nie dal rady ;)

Dex i Gmk co Wy sie tak czepliscie tych calych smokow ?
Ciagle jakies docinki i glupie aluzje he ?
Zaczyna sie to robic troche nudne
zmiencie plyte ;)
Bo zaczne wierzyc plotka dlaczego tak jest ;)
Tylko, że takich "loczków" masz jednego, dwóch, może z 10. A na serwerze już prawie 3 tys. graczy :)
 
Jestem załamany poziomem dyskusji. To jednak nie klub dżentelmenów gdzie można poważnie porozmawiać. Pomijając dzieciaki (kapik i srapik) to i stare chłopy też niewiele wnoszą. A już osoby które nie grały ze złotem w ogóle nie powinny się odzywać, bo niby skąd mają wiedzieć jak to jest? To że jednemu z drugim przyśniło się że miał po 100k. monet nie uprawnia do przelewania na papier prawd objawionych, bo chu... steczke wie na ten temat.
Na dzień dzisiejszy nie mogę uargumentować więcej niż do tej pory decyzji o dwóch miastach na skałkach, bo odkrył bym taktykę na początkowe dni, poczekam do czwartku. Jak będę miał 6 miast, wrócimy do tematu.
Teraz czas opuścić po angielsku towarzystwo i udać się na konsumpcje Chardonnay rocznik '87. Polecam, wyśmienite.

Do usłyszenia asap.
 
Nie chcieli nas to im dogryzamy :). Nie wierz plotkom. Jak sam wiesz , mam tam mase kolegow. I nic do tego sojuszu nie mam. Ale z kogos trzeba sobie pozartowac. Zwlaszcza jak przegina. Oni , wy ustawiacie sobie wygrana jeszcze przed koncem ochronki. :)
My przeginamy? Grzesiek o czym Ty mówisz?
 
Życzę wszystkim powodzenia :) Może stworzycie jeden z lepszych światów tego roku o ile i nie najlepszy! :) Bez spin i miła atmosfera :cool: Wyciąganie brudów po świecie :rolleyes: Święta nadchodzą a więc proszę o bycie miłym!;):cool::D
 
O konstelacji gwiazd w jednym sojuszu. Juz mnie mecza te swiaty gdzie przed koncem ochronki jeden dwuczlonowy sojusz ma gigantyczna przewage nad cala reszta. I za chwile zaczyna wciskac ciemnote, ze tak nie jest. Juz pisalem wyzej, z Waszych 2 sojuszy moznaby stworzyc 13, kazdy moglby sporo znaczyc na swiecie.
 
Hm... Głowny sojusz Smoków jest na trzecim miejscu.
Trzy pierwsze sojusze mają też swoje drugie sojusze.
To czemu nas się czepiasz?
 
O konstelacji gwiazd w jednym sojuszu. Juz mnie mecza te swiaty gdzie przed koncem ochronki jeden dwuczlonowy sojusz ma gigantyczna przewage nad cala reszta. I za chwile zaczyna wciskac ciemnote, ze tak nie jest. Juz pisalem wyzej, z Waszych 2 sojuszy moznaby stworzyc 13, kazdy moglby sporo znaczyc na swiecie.
Tak samo było na Paros. Popatrz na graczy sojuszów: Emerytowani Renciści, =MTS=, Za chwilę..., Trochę później... Mimo że są to słabsze sojusze ale zawierają doświadczonych graczy :) Mimo że przewaga jest u guzika to nie jest jeszcze nic przesądzone
 
Gmart jeśli dobrze rozumiem to w Smokach jest przynajmniej 12 dobrych dowódców po za Guzikiem.

Co oznacza tyko tyle że to Beczka Prochu(Już gdzieś to było)możliwe że długo nie będzie trzeba czekać aż w końcu komuś coś przestanie się podobać albo jakaś decyzja/pakt czy coś innego nie spasuje i zabierze ze sobą kilku innych maruderów i stworzą osobny sojusz.
Nic nie trwa wiecznie :p

Notabene ja osobiście nie znam zbyt wielu graczy ze Smoków więc bazuje na tym co wyczytałem na forum.