Sytuacja na świecie Katania

proponuję ignorować te przydługie wypowiedzi
ja tylko napisze o urlopach z Moskitów , Cichy poszedł ,bo na koncert pojechał ,ale tak to przedstawione zostało jakby z pół sojuszu poszło:)'
dzięki za docenienie naszego kolegi ,fakt ma siłę z 10 graczy:)
przestańcie pisać i się napinać ,bo wygra jeden sojusz ,to nie cudaki , nie wiadomo jak to będzie do końca wyglądać,co będzie w grudniu ,może byc i tak ,że będziemy tu grac do wiosny ,a może i raz dwa się skończy ,jeszcze niejeden spisek czy zmiany frontów będą :)
szykują się pracowite święta

najgorsze chyba będzie to ,że urlopu nie będzie można wziąć
proponuje każdemu tydzien przed 19 grudnia zrobić sobie wolne i wypocząć od GRY
 
Panie Samien Alfa. Zapewne przez kolejne 6 miesięcy jak nie dłużej nie dokonam tutaj wpisu.

Wszystkim wypominasz jakieś błędy..I z wszystkich się próbujesz wyśmiewasz.
Powinieneś raczej spojrzeć na siebie. Bo mity o tobie przysłaniają ci realna ocenę sytuacji.
I sam już wiesz że popełniasz błędy.

Gdybyś był tak dobrym strategiem jak myślisz nigdy nie zerwałbyś paktu z nami
z tak błahego powodu.Nie pasiło ci to? Chwała ci za to!!!
Jak bym miał mieć takiego sojusznika to bym się chyba pochlastał.
Bo komornikowi słaliście wsparcia głównie w ponie świątecznym.
Mając go prawie z cała resztą świata.
Takiego paktowicza to ze świecą szukać .hihi


Widocznie dyplomacja Kroniki zobaczyła w Nas coś co tobie duma i nie pozwoliła dojrzeć.
I ci umknęło.
Mimo że całą topkę mieliśmy na czerwono jednak się rozwinęliśmy. I spora cegiełkę dołożyliśmy do rozpadu
Komornika.

Inteligencja chyba też cię zawodzi publikując otrzymanego masa od kreta.
chyba tylko ty mogłeś to zrobić.
A może bardziej zależało ci na kolejnej aferze i rozpadzie tego paktu i z premedytacja to zrobiłeś próbując nas poróżnić
Sam chyba najlepiej wiesz. hihihi.
Widać boisz się tego paktu.!!!!
Zawsze czytam między wierszami pamiętaj o tym.Nie musisz tego jednoznacznie napisać w swojej wypowiedzi.
Brawo My!!!!!!!!

To Hej odezwę się może za pół roku.
 
TURECZKU zapraszamy do obijaNIA Pralni jak podniete utrzymasz z żałosnego podpalenia się przejęcia nam miasta to dasz radę to odbić : Teraz po Krótce co oznacza Koalicja Pajacu - Jest to Wspólne dobro wieć pomóżcie coś robić Pralni bo nie podpisali paktu żeby grać za was .
 
TURECZKU zapraszamy do obijaNIA Pralni jak podniete utrzymasz z żałosnego podpalenia się przejęcia nam miasta to dasz radę to odbić : Teraz po Krótce co oznacza Koalicja Pajacu - Jest to Wspólne dobro wieć pomóżcie coś robić Pralni bo nie podpisali paktu żeby grać za was .
Stracić jedno podbić 3 hmm cały czas na plus, też bym odpuścił gdybyście mi wstawili tego klocka ale na szczęście wybroniłem, tak czy owak gratulacje za akcyjkę w minute miałem 4k birem i 15k deffa :)
 
exulor nerwy widze ponosza i juz epitety zamiast argumentów:) ciesze sie, ze przyznales sie w koncu do koalicji i nie bedzie juz pisania koalicja przeciw kronice tylko koalicja vs koalicja bo takie sa fakty.

kronika dzis poslala 2 kolony na MDG i dwa na nie oraz jednego na pojedyncze miasto Pralni w centrum sojuszu kronika gdzie za daleko na pomoc. Te udalo im sie podbic w dwudziestu na jednegoz jednym miastem:) no ale gratuluje to tez podbój i miasto dla was. Dobrze, ze wma sie udalo bo dzis tyle miast potraciliscie, ze chociaz troche was to pocieszy.

No i kolejny swiat potwierdza, ze kronika na poczatku kozaczy o braku paktow i samych wojnach a konczy sie zawsze zielenia.
 
Turek spojrzalem w staty i wasza koalicja od wczoraj stracila 8 miast a kronika narazie 3 czy tam 4 to jak to wkoncu jest
to ze bajki umiesz pisac to juz wiemy.No chyba ze mam liczyc ostatnie godziny i nie liczyc miast straconych przez blood
 
Takie teksty gimby to możesz mi na tsie gadać jak kiedyś wbije a nie tu gdzie poważni ludzie grepolis rozmawiają o sytuacji na serwerze...
 
Turek spojrzalem w staty i wasza koalicja od wczoraj stracila 8 miast a kronika narazie 3 czy tam 4 to jak to wkoncu jest
to ze bajki umiesz pisac to juz wiemy.No chyba ze mam liczyc ostatnie godziny i nie liczyc miast straconych przez blood
Licz też koalicje kroniki co to za liczenie po jednej stronie kilku sojuszy a po drugiej jeden. Kronika tip top imperium galaktyczne i sojusz mularda to lacznie masz juz spora gromade i te sojusze tworza wieksza koalicje od naszej.
 
Ostatnia edycja:
To wyliczanie sobie sojuszników nie ma wgl sensu , wiadomo ,że nie wszystkie miasta grają.
Ciężko stwierdzić która strona ma przewagę.
 
jaki imprial znowu? xD
Imperium Galaktyczne myla mi sie nazwy;p

Dziś Kronika miala chyba 5 kolonow ale nie wszystkie okupacje przetrwały. Obecnie Kronika traci 2 miasta i juz nie ma czym odbijac. Od poczatku wojny miedyz koalicjami nie ma dnia by Kronika nie tracila kilku miast dziennie. Przed wojna Kronika nie tracila praktycznie zadnych miast nie wiem ile ale moze z 1 na dwa tygodnie.

Kronika caly czas twierdzila, ze ma same wojny i czerwono dookoła więc ktoś ma jakieś wyjasnienie co się stalo, ze Kronika miala caly czas czerwono dookola i nadal ma a nagle od 4 dni traci masowo miasta i sobie nie radzi?

Ktos tu chyba kłamał z tymi wojnami ze wszystkimi:) To co sie dzieje od kilku dni jasno pokazuje ogromna zmiane na frontach oraz to, ze wczesniej kronika nie wiele walczyla bo nawet nie tracila miast a wojska Korniki kisily sie tygodniami jak sami pisali.

Pisac mozna wszystko ale fakty mówią jak jest naprawdę.

Taka ciekawostka bo Kronika chyba mysli, ze MDG walczy tylko z nimi to mamy dwa inne fronty z czego jeden to brak pomyslu oraz spora koalicja na czele z Tomaszkiem gdzie oni zapewniaja sporo deffa a Tomaszej i ich moralowiec na pierwszej lini. Do tek koalicji nalezy tez Imperium Galaktyczne.

Takze w MDG sie nic nie zmienia od startu masa roznych wojen z dobrymi ekipami plus kronika.

Ciesze sie, ze Kronika w koncu tez ma powazne wojny i mozna sprawdzic ich na polu bitwy w porównywalnych warunkach.
 
Ostatnia edycja:
To było tak, że my z Pralnia walczyliśmy i byliśmy zajęci sobą a kronikę odpuszczaliśmy to samo robiła Pralnia pewnie. A jak wiadomo gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta (kronika).
 
No dokładnie tak było. MDG i Pralnia to jedne z niewielu najmocniejszych ekip na tym świecie a były skupieni na walce ze sobą. W tym czasie Kronika korzystała i eliminowała dużo słabsze sojusze od siebie rosnąc w siłę miastowo. Imperial dzielnie walczyło ale wielokrotnie mniejsi nie mogli sami ich zatrzymać. Kronika miała tak ogromną przewagę nad innymi, że mogli rozbić każdego kolona i to robili przez co nie musieli miec aktywncyh dobrych graczy bo i tak kazda okupacje rozbijali.

Teraz nie sa już w stanie rozbić kazdej okupacji i maja wojne dodatkowo z MDG i pralnia i nagle sie okazuje, ze masowo traca miasta a sami juz duzo mniej podbijaja. Kreta tez stracili i koniec darmowych miast z rozbiorek.

Mozemy sie tylko domyslac jaka sile realna ma Kronika bez ogromnej kroplówki złota od Mularda co ma ogromny wplyw na ilosc wojsk w Kornice co bardzo utrudnialo i utrudnia przejmowanie im miast. Ja uwazam, ze bez Mularda to nie maja szans na utrzymanie sie na tym swiecie z obecnymi frontami.