Sytuacja na świecie Naksos

Odp: Sytuacja na świecie Naksos

I wszystko Na nic: (. A piszac o moich ambicjach mialem na mysli tylko to ze nie rozwiazalem sojuszu juz dawno widzac jaka krucjate szykujesz . Ale w zyciu bym nie pomyslal ze ktos tak moze podchodzic do zwyklej gry.
 
Ostatnia edycja:

Tlikon

Guest
Odp: Sytuacja na świecie Naksos

gmk pamietam jak na globalu pisalem z Toba to pisales mi wtedy ze nie grasz na polskich serwerach co Cie skusilo zeby tu grac ?
 
Odp: Sytuacja na świecie Naksos

I wszystko Na nic: (. A piszac o moich ambicjach mialem na mysli tylko to ze nie rozwiazalem sojuszu juz dawno widzac jaka krucjate szykujesz . Ale w zyciu bym nie pomyslal ze ktos tak moze podchodzic do zwyklej gry.
No tak przecież to ja jestem fanatykiem a nie Ty. To ja pakuje tyle złota a nie Ty. To ja tak się spinam na forum a nie Ty. Wszystko co złe to ja a Ty normalnie chodzący ideał.

Juz dawno ci pisałem kolego, zamiast się spinac i wypisywać niektóre głupoty lepiej przemilczeć
 
Ostatnia edycja:

ALLADYN7

Guest
Odp: Sytuacja na świecie Naksos

Venatores od jakiegoś czasu gra o przysłowiową "pietruszkę", czyli o nic. Mimo to jest kilka osób które chcą grać dalej, każdy pewnie ma jakiś własny cel. Z przegraną już dawno się pogodziliśmy :) Najbardziej chorą ambicje ma tutaj Mamucik. Dlatego nie grali sami tylko podpisali pakty. Nie chciał grać 1 vs 1 bo za długo by to trwało no i jeszcze nie wiadomo kto by wygrał, a wtedy mit wielkiego wodza trochę by się zachwiał. Poza tym chciał dać taką lekcję dla innych że nie można się z niego nabijać - strasznie się chłop wtedy pieni :D
Co do złota to jak nie macie to możemy zrzutkę zrobić, Jurka Owsiaka się zatrudni, puszki porobi i hej do przodu :)
Mam nawet pomysł na transparent:
"Dawać kasę dla Mamuta
Venatorów wyrwie z buta" :)
albo
"Wspomóżcie akcje O N Z
Wygrać chciałby mały Fred" :D

Możecie pozabierać wszystkie miasta, nic to dla mnie nie znaczy. Wraz wole się pośmiać :)
 

Tlikon

Guest
Odp: Sytuacja na świecie Naksos

Najbardziej boli jak przejma pierwsze miasto przynajmiej ja tak mialem :) ale jak to jest juz ente z kolei to nie dziwie sie wam ze jest wszystko jedno
 
Odp: Sytuacja na świecie Naksos

ojj Alladynie cóż to gra 1 vs 1? warcaby, szachy, karate -- ale jak ty proszę Pana widzisz grę zespołową z tyloma ludźmi 1 vs 1? przecież to nie możliwe. Nawet jak się ustali że od dziś prowadzę walkę z Alladynem 1 vs 1 to nie wiadomo kto komu pomaga, kto kogo wspiera, kto komu surowce wysyła. To samo jest z graniem sojuszowym 1 vs 1, będzie jakiś sojusz na końcu świata wspierający inny sojusz. Nie da się fizycznie grac w ta gre 1 vs 1 nawet jak byś tego bardzo chciał. Ale nie martw się, uznaje waszą wyższość jak tak bardzo Ciebie to boli.

aha i zaciekawiło mnie jedno Twoje stwierdzenie "Venatores od jakiegoś czasu gra o przysłowiową "pietruszkę" " -- większej głupoty nie słyszałem. Do póki sojusz Ventators istnieje to będzie miał szanse na wygranie tego świata o ile będzie tego chciał.
To samo tyczy się gracza każdego póki ma choć by jedną wioskę.

ps. a złota mamy aż za dużo ale nie używamy bo nasz szkoda się spinac tak jak wam. To tylko gra trzeba umiec się w nią bawic :))

- - - Automatycznie połączono posty - - -

dodam jeszcze może jedno. Zawsze mi tu zarzucano że złoce za dużo, że mam mullti że mam bota odpalonego, że mam za dużo znajomych. Do tego wszystkiego doszło jeszcze: Za dużo dobrych paktów podpisałem non tak dwa i w ogóle co to za gra jak mamut przyszedł z 5 znajomymi tu grac a alladyn przyszedł sam nie no to było wielkie oszustwo :))

ale jak to może byc że Mamut podpisał taki dobry pakt z cichociemnymi a ventyle takie beznadziejne z kredkami - to wielkie oszustwo i mamut tym pokazał że nie potrafi grac uczciwie :)) -- ojj ten mamut niedobry haha rozbawiacie mnie chłopaki coraz bardziej
 
Odp: Sytuacja na świecie Naksos

Nie chciał grać 1 vs 1 bo ...
Nie wcinam się w te dyskusje, ale tu mi się przypomniało coś zabawnego.

Był tak afrykański wielki przywódca bodajże w Ugandzie - Idi Amin. Z racji tego, że był w młodości bokserem wyzwał królową brytyjską Elżbietę II na pojedynek a kiedy się nie stawiła ogłosił się władca Imperium Brytyjskiego.
Za mordy i zjadanie wrogów obalony został przy pomocy armii sąsiedniej Tanzanii. Kiedy jego wojska dostawały baty również wielokrotnie wyzywał na pojedynek prezydenta Tanzani. Za każdym razem kiedy ten nie odpowiadał ogłaszał, że wygrał wojnę.

Polecam doskonały film o nim Ostatni król Szkocji. Jak Alladynie będziesz dalej pisał o tym 1vs1 to może do ciebie przylgnąć ten przydomek :)
 
Odp: Sytuacja na świecie Naksos

Wiecznie kłócą sie tu te same osoby z sojuszy O N Z i Venatores, to jest tylko gra, niema o co sie tak zjadać na słowa. Popatrzcie na graczy np Kredek, chłopaki i dziewczyny tam mają taką samą sytuacje jak Venatores, jednak ich podejście jest inne. Wszysy sie tam dobrze bawią, nie słychać płaczu. Na forum nawet pojawiła się konwersacja Michalis the Great i geer8. Prawie się rozpłakalem ze śmiechu. Taka postawa graczy mi sie podoba.
Ps. Grepolis is brutal :)
 
Odp: Sytuacja na świecie Naksos

Wiecznie kłócą sie tu te same osoby z sojuszy O N Z i Venatores, to jest tylko gra, niema o co sie tak zjadać na słowa. Popatrzcie na graczy np Kredek, chłopaki i dziewczyny tam mają taką samą sytuacje jak Venatores, jednak ich podejście jest inne. Wszysy sie tam dobrze bawią, nie słychać płaczu. Na forum nawet pojawiła się konwersacja Michalis the Great i geer8. Prawie się rozpłakalem ze śmiechu. Taka postawa graczy mi sie podoba.
Ps. Grepolis is brutal :)
No ale jak tu napisał kolega gmatic - cytuje
tez moje chore ambicje.
to czego się dziwić!. Kolega chyba zapomniał o tym ze to gra i trzeba się z niej cieszyć.
Co do gracza Michalis the Great, faktycznie zgodzę się że facet na poziomie. Nie dość że potrafi grac w ta grę to jeszcze potrafi się zachować nawet w sytuacji kryzysowej jakiej go postawiły sojusze z koalicji. Gratuluje Kredką takiego gracza.
 

SNIPER0

Guest
Odp: Sytuacja na świecie Naksos

Ooo :) jakie słowa z "ust"Manfreda :) To go do soja wezcie :p
 

r3mba3

Guest
Odp: Sytuacja na świecie Naksos

Oprócz forumowych spinek dzieje się coś na tym świecie ?
 
Odp: Sytuacja na świecie Naksos

O przepraszam ja sie z nikim nie kloce. Jedyne co mialem na mysli to ze chora ambicja jest ciagniecie tego wozka pod tytulem Venatores bo normalni gracze nie moga sobie pograc bo czyjes inne ambicje by ucierpialy. Poinformowalem rowniez ze moje skuteczne obrony tak zadzialaly na moje konto ze okolo kwardrans po 18 w piatek konto odmowilo dalszej wspolpracy nakazujac mi ponowne logowanie po wykonaniu kazdej czynnosci, i tak w kolko co powodowalo ze np czynnosc wycofania wsparcia z jednego miasta zamiast trwac kilka sekund zajmowala dlugie minuty lub byla wogole niewykonalna. W sobote najciekawszym wymyslem mojego konta bylo informowanie mnie o atakach na miasto ktore nie bylo juz moje. Do tego aplikacja w tel nagminnie powtarzala ze wystapil blad wewnetrzny. Niestety tak sie nie da grac. Co bylo tego powodem nie wiem, ale mysle ze wszyscy zauwazyli ze praktycznie sie nie bronie.
 
Odp: Sytuacja na świecie Naksos

Odpisal ze gracz loguje sie na koncie i wykonuje czynnosci, co sie jakby zgadzalo i ze mam zmienic przegladarke co jest jakby w moim przypadku niemozliwe bo mam Maca i uzywam Safari i nigdy wczesniej nie bylo problemu. Malo tego konto dopuscilo do podwojnego logowania, poniewaz nie moglem nic zrobic z kompa , zalogowalem sie z telefonu i przez kilka minut bylo mozliwe wykonywanie czynnosci z obu urzadzen, po czym na kompie pojawil sie kod Captcha a aplikacja w telefonie zawiesila sie i ten stan trwa do teraz. I jeszcze pare innych ciekawostek bylo ale nie bede juz nudzil.
 
Odp: Sytuacja na świecie Naksos

gmkgmk, apki mobilne mają błąd z powiadomieniami - zgłoszone, czekamy na naprawę. Chromka ma problemy z grepo (polecam ctrl+F5, zwykłe odświeżanie nic nie daje, tylko pełne czyszczenie pamięci, a robić to co 5 minut jest delikatnie mówiąc wkurzające).

Dużo miast straciłeś?

Edit:
O Safari nic nie wiedziałam, popytam...
 
Ostatnia edycja:
Odp: Sytuacja na świecie Naksos

Dużo miast straciłeś?
można powiedzieć, że kolega jest rozebrany do gatek

co to sie dzieje z tym grepo ostatnio co? dopiero kupa ludzi sie lognąc nie mogła a teraz to? co jest przyczyną?

edyta: no troche przesadzilem hehe ma wiecej wiosek jeszcze niz ja :)
 
Ostatnia edycja:

ALLADYN7

Guest
Odp: Sytuacja na świecie Naksos

Nie wcinam się w te dyskusje, ale tu mi się przypomniało coś zabawnego.

Był tak afrykański wielki przywódca bodajże w Ugandzie - Idi Amin. Z racji tego, że był w młodości bokserem wyzwał królową brytyjską Elżbietę II na pojedynek a kiedy się nie stawiła ogłosił się władca Imperium Brytyjskiego.
Za mordy i zjadanie wrogów obalony został przy pomocy armii sąsiedniej Tanzanii. Kiedy jego wojska dostawały baty również wielokrotnie wyzywał na pojedynek prezydenta Tanzani. Za każdym razem kiedy ten nie odpowiadał ogłaszał, że wygrał wojnę.

Polecam doskonały film o nim Ostatni król Szkocji. Jak Alladynie będziesz dalej pisał o tym 1vs1 to może do ciebie przylgnąć ten przydomek :)
Fajna historia, może to mój kuzyn jakiś... :D
Ale opowiem wam inną, w zasadzie to bajka którą kiedyś oglądałem "Rycerz Mike"
A wiec Mike postanowił zrobić turniej rycerski ze swoim kolegą. Były tam jakieś konkurencje, oczywiście Mike dał swojemu koledze dekiel od beczki za tarczę - sam miał taką dużą i jeszcze rozkładaną. Za hełm dał mu jakiś garnek, a jak przyszło strzelać z luku to mu nie powiedział że to do tarczy trzeba. Czyli po prostu we wszystkim tak się ustawiał aby tylko wygrać i triumfować. To jest kolejny serwer gdzie postępuje się podobnie, najpierw topka podpisuje miedzy sobą pakty, a później zmusza do tego samego innych. "Wymuszenie paktów" żeby trochę równoważyć siły - to chyba jest odpowiednie określenie. Teraz się zastanawiam czy nie lepiej było nie zawierać tych paktów, przegrać od razu, opuścić serwer i przełknąć na waszą kpinę jak to nie zamiatacie wrogów. Najbardziej wkurzające jest to że z dnia na dzień odchodzą nam gracze i po prostu nie nazbieramy tyle slotów aby was wszystkich podbić hehe :D