1. Witaj na forum! Jesteś tu nowy(a)?
    Aby wziąć udział w dyskusji, potrzebujesz konta. Zarejestruj się tutaj!
    Masz już konto? Zaloguj się.
    Dismiss Notice

Sytuacja na świecie Rizinia

Dyskusja w 'Rizinia' rozpoczęta przez użytkownika Shannqa, 20. Lut 2017.

  1. Vari Kruger

    Vari Kruger

    Dołączył:
    1. Maj 2017
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miejscowość:
    Warszawa
    Nie pół roku tylko 3 miesiące nie kłam
     
  2. Patrykob091

    Patrykob091

    Dołączył:
    28. Maj 2016
    John jak zwykle kłamca:rolleyes:
     
  3. Johnaldinio

    Johnaldinio

    Dołączył:
    8. Maj 2014
    Chyba Wy kawiarze 3 miesiące,w Imperium od razu palikowalismy wszystko :p
    Czyli pol roku ja, a Wy trzy miesiace :p
    Nie klamie, ja moge naginac fakty do uzytku wlasnego
     
  4. lech poznan3

    lech poznan3

    Dołączył:
    17. Cze 2014
    Klamiesz, my zawsze klamiemy. Ja teraz tez klamie, ale skoro klamie, ze klamie, to moze jednak mowie prawde? Niemozliwe... Musze klamac. Ehhh skomplikowane
     
    Johnaldinio i Big Kamil lubią to.
  5. Johnaldinio

    Johnaldinio

    Dołączył:
    8. Maj 2014
    Ty klamiesz nawet jak mowisz "dzien dobry" :D
     
    Big Kamil lubi to.
  6. Johnaldinio

    Johnaldinio

    Dołączył:
    8. Maj 2014
    Latarnia gotowa!
     
    Vari Kruger lubi to.
  7. Vari Kruger

    Vari Kruger

    Dołączył:
    1. Maj 2017
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miejscowość:
    Warszawa
    Pierwszy i ostatni
     
  8. \*Diamond\*

    \*Diamond\*

    Dołączył:
    3. Wrz 2017
    Jedna jaskółka wiosny nie czyni...
     
  9. Johnaldinio

    Johnaldinio

    Dołączył:
    8. Maj 2014
    A 7?
     
  10. \*Diamond\*

    \*Diamond\*

    Dołączył:
    3. Wrz 2017
    Dlaczego o krecie post skasowałeś??
     
  11. Johnaldinio

    Johnaldinio

    Dołączył:
    8. Maj 2014
    A dlaczego mualbym tego nie zrobic?
    Sporo swoich postow usuwam
     
    Ostatnio edytowane: 13. Wrz 2017
  12. \*Diamond\*

    \*Diamond\*

    Dołączył:
    3. Wrz 2017
    Po to zeby wszyscy przeczytali...
    a skoro usunąłeś widocznie masz coś do ukrycia...
     
  13. Johnaldinio

    Johnaldinio

    Dołączył:
    8. Maj 2014
    Duzo jeszcze teorii spiskowych bedziecie pisac?
    Kamil gral z nami sporo czasu, poszedl do Was bo zwyczajnie po szarakach pakla bym w d... w trudnym polozeniu.
    Jednak wczesniej pomimo odleglosci dzielnie walczyl. Komu jak nie Jemu nalezy sie koronka i komnata?
    Wzialbym kilka osob z pns jeszcze, ale raczej sie nie zgodza.
    Dalej, czekam na dalsze teorie, mowcie jacy to jestesmy zli.
     
  14. \*Diamond\*

    \*Diamond\*

    Dołączył:
    3. Wrz 2017
    Nie chwal dnia przed zachodem słońca....
     
  15. Johnaldinio

    Johnaldinio

    Dołączył:
    8. Maj 2014
    Chwale siebie, a zachod słońca lubię, wiec dobre combo
     
    kamilm758, Elemires oraz Big Kamil lubią to.
  16. \*Diamond\*

    \*Diamond\*

    Dołączył:
    3. Wrz 2017
    Kto siebie chwali ten chwały nie godzien....
     
    Big Kamil lubi to.
  17. yavus

    yavus

    Dołączył:
    9. Kwi 2016
    nieudacznik się cieszy bo w końcu coś wygra po tylu światach, gdzie baty zbierał[​IMG][​IMG]
     
  18. Johnaldinio

    Johnaldinio

    Dołączył:
    8. Maj 2014
    O wrocil xd
    Moj ulubieniec! Kolejny przyklad meduzy i nadzieja dla ludzkosci. Chociaz Ty to troche taka ameba :)
    Sojusz, w ktorym jestem jednym z zalozycieli wygra, to fajnel
    A jak tam Twoj na nowym świecie? A... juz Was nie ma:)
     
    Ostatnio edytowane: 14. Wrz 2017
    swizzy lubi to.
  19. Azir99

    Azir99

    Dołączył:
    15. Lis 2014
    Zamykamy rizinie i zaczynamy odliczanie :V

    Dziękuję
    Dobranoc
     
  20. The Drakon

    The Drakon

    Dołączył:
    31. Paź 2016
    tak się zastanawiam czytając kilka wpisów i zastanawiam sie co nie którzy mają w głowie ..

    Raz że to gra .. każdy podchodzi do gry według własnych spostrzeżeń a jednak nadal znajdzie sie osoba która ma trzy słowa do powiedzenia .. najlepsze jest to że ktoś ten świat musiał wygrać jeśli wygrany sojusz ma gracza który ma mało punktów walki ale trzyma danego gracza obserwuje go bacznie po przez jego poczynania po czym one skutkują to jaki sens jest patrzeć w statystyki ? ? ? skoro broni sie sam walczy ile może ale gra jest aktywny pomocny "Ba" ma też swoje zdanie i potrafi skrytykować nawet najlepszego gracza to jest on wartościowy ..

    takie "trelemorele" graczy przegranych którzy piszą tam to a sram to i delikatnie krytykują piszą typowe "gówna" byle napisać to już woglę nie mam słów a tak poza tym ..

    ImperCaffe zmiażdżyło co miało zrobili co musieli zagrali JAK CHCIELI .. :)

    pozdro dla każdego gracza dla każdego życze powodzonka i sukcesów

    PRÓCZ jednemu .. Vraca tobie chłopie życze życia prywatnego CHŁOPCZE :) a teraz czekam na Hejty :D pozderki
     

Do góry