the-west

Status
Zamknięty.

niedzwiadeeek

Guest
bo admini z westa chyba mają mało pracy.... że mają tutaj czas spamować :p
Chyba trzeba coś z tym zrobic :D

Nowa aktualizacja gry i obroty w banku to fajna sprawa, można sprawdzić swoje wydatki ^^
 

Ghost Of Fate

Guest
Owszem, ale część planowanych zmian zasysa. Gram w tą grę od ponad roku i jak niektóre zmiany wprowadzą to chyba wielu dobrych graczy podziękuje. Takie opinie są wśród graczy z którymi gram.
 

niedzwiadeeek

Guest
powiem tak, każda gra z czasem sie nam znudzi, uważam że zmiany jakie nam proponują twórcy, sprawią że coś gra ożyje ponownie^^
Teraz już każdy wie co z czym się je, brakuje tego elementu tajemniczości co był jak gra powstała, bardzo dobrze pamiętam te dni :) wtedy ta niewiedza bardzo połączyła graczy, również dyskusje na forum były ożywione ;)

Oczywiście nie twierdze że teraz jest źle, ale czasem warto zaryzykować i wprowadzić jakąś nową aktualizacje by było jeszcze lepiej :>
 

Ghost Of Fate

Guest
Jestem otwarty na wszelkie nowości, ale pewne zmiany mi nie podchodzą. Niektóre będą wymuszać sztucznie abyś bywał częściej i dłużej online, cenię Westa za to że mogę pograć i to z dobrymi osiągami, pracując i będą online 2-3 razy dziennie po pół godzinki. No zobaczymy, pewnie tak gadam, ale i tak grał dalej będę bo gra to mistrzostwo i jest moją ulubioną pozycją na przeglądarkę :D.
 

MegaFilip

Guest
hoho, widze ze same znajome nicki tutaj :D
ciekawe, jak wyjdzie Grepolis, bo TW to mistrzostwo! :p
 

Sprouse

Guest
ciekawe, jak wyjdzie Grepolis

Już wyszło... A nawet wczoraj :D

A co do tematu - jak tam na czacie waszych miast? U mnie, w -BoG- Las Vegas 3 cisza. Ciekaw jestem jak jest w innych miastach.
I czy ktokolwiek wie (ktoś, kto gra na serwerze Beta) jakie czaty jeszcze wprowadzą? Tzn. czy będzie czat fortu, hrabstwa, albo określonej grupy miast?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Ghost Of Fate

Guest
Z czatu korzysta mało osób na chwilę obecną. Fajny bajer, ten chat do fortów jest chyba najważniejszy. Ułatwił by sprawę, ile można z zewnętrznych korzystać.
 

Sprouse

Guest
Z czatu korzysta mało osób na chwilę obecną. Fajny bajer, ten chat do fortów jest chyba najważniejszy. Ułatwił by sprawę, ile można z zewnętrznych korzystać.

Eee tam, znając Innogames to już wolę te zewnętrzne, bo tam przynajmniej można używać mikrofonu, z czego jestem bardzo zadowolony. Świetnie wygląda takie dowodzenie, bo każdy wszytko słyszy.
 

Deine

Guest
TW Rulez:)
Gram w the west i najbardziej mi sie chyba podoba to ze mozna zgarnac chlopakow z miasta, wpasc do sasiadow i wszystkich jak wraz uspic hehe
 

Ghost Of Fate

Guest
TW Rulez:)
Gram w the west i najbardziej mi sie chyba podoba to ze mozna zgarnac chlopakow z miasta, wpasc do sasiadow i wszystkich jak wraz uspic hehe

Haha mam to samo odczucie, niema to jak wjazd w 50 osób na miasto i uśpienie 20 :D. Aż się człowiekowi uśmiech na twarzy pojawia odrazu :).

Co do Twojej wypowiedzi Sprouse o jasne, ale nie po to gram w grę żeby co chwila strony internetowe zmieniać, bo przecież nie każdy korzysta z mikrofonu. Wprowadzenie chatu pod oknem z trwającą bitwą to duże udogodnienie.
 

Onufry

Guest
Już wyszło... A nawet wczoraj :D

A co do tematu - jak tam na czacie waszych miast? U mnie, w -BoG- Las Vegas 3 cisza. Ciekaw jestem jak jest w innych miastach.
I czy ktokolwiek wie (ktoś, kto gra na serwerze Beta) jakie czaty jeszcze wprowadzą? Tzn. czy będzie czat fortu, hrabstwa, albo określonej grupy miast?

Na miastowych cisza, ale za to na S1 był chwilę włączony hrabstwa, to i pokłócić się już zdążyli, więc podejrzewam że rozmowy będą prowadzone głównie na tych czatach hrabstw. Fortowy też będzie oczywiście.
 

Brat Be

Guest
Mi się podoba TW ze względu na to, że ma się jedną postać a nie całą wiochę. Tam jesteś pojedynczą osobą w mieście które zakładasz z kumplami, no i fakt trochę mniej czasu na to się poświęca, ale gra wciągająca jak ktoś lubi tą tematykę.
 

Sprouse

Guest
A co do tego czatu, to wiecie jak na niego wejść? Z tego co zauważyłem, to trzeba coś napisać, ale czy da się inaczej?
 

kuchar1

Guest
A co do tego czatu, to wiecie jak na niego wejść? Z tego co zauważyłem, to trzeba coś napisać, ale czy da się inaczej?
jesli nalezysz do jakiegos miasta to gdy sie zalogujesz to automatycznie wchodzisz na czat miasta, po prawej stronie jest male okienko gdzie widac kto jest online, a jesli nie jestes w zadnym miescie to raczej sobie nie pogadasz :D
 
Status
Zamknięty.
Do góry