the-west

Status
Zamknięty.

Auditoree

Guest
Odp: the-west

TheKkok jak chcesz pomocy, to pisz :) Można powiedzieć, że mam już ok. 2 letnie doświadczenie, więc wszelkie wątpliwości pisz na PW albo tutaj :)
 

TheKkok2

Guest
Odp: the-west

A mam takie pytanko. Da sie zrobić by na poczte mi nie przychodziły raporty dotyczące pracy itp. To strasznie wkurza :p
 

Auditoree

Guest
Odp: the-west

Chodzi ci pewnie o maila? Jeżeli chcesz, aby nie przychodziły ci wiadomości, to wchodzisz w ustawienia. Ustawienia masz ukryte pod tym kołem zębatym po prawej stronie. Tam masz zakładkę Ustawienia, wybierasz Pony-Express i tam se wybierasz :)
 

Elastynka

Guest
Odp: the-west

Temat umarł, ale może znajdą się jeszcze osoby, które klikają w TW?
Ja klikam! Jest tu ktoś z s19 ?:p
 

DeletedUser15508

Guest
Odp: the-west

Ja miałam gdzieś na weście konto ale nawet nie wiem już na jakim nicku hahah:d
 

Elastynka

Guest
Odp: the-west

Cichaj, bo sie wyda xD

Co się wyda?
Dla osoby, ktora nie przykłada się do gry, zbieracz do dobra fucha, a przedmioty są zawsze potrzebne.Można nieźle kasę wyciągnąć, a potem walnąć sobie reskilla, np. pod pvp :)
 

DeletedUser15508

Guest
Odp: the-west

Ja sie wcale nie przykladam heheh xD
Kasy to mam jakies 9k, chyba do banku wsadzew koncu xD
 

Elastynka

Guest
Odp: the-west

Ja sie wcale nie przykladam heheh xD
Kasy to mam jakies 9k, chyba do banku wsadzew koncu xD

Bo to trzeba poczuć :)
A przede wszystkim znaleźć sojusz, dzięki któremu zechce Ci sie grać, który Ci pomoże i doradzi :)
Też na początku podchodziłam do tej gry sceptycznie, nudna, tylko klikać... Ale, wciągnęło mnie bez reszty! :)
 

DeletedUser15508

Guest
Odp: the-west

Mnie jakos nie potrafi wciagnac hehe. Jakos wole grepo jesli o gre chodzi.
 

Wojcieszy

Guest
Zapraszam na dziki zachód (The-West)

Witam.
Dnia 10.03.2015 zostanie otwarty nowy świat w grze The-West od InnoGames o nazwie Klondike.
Zachęcam do gry. Linki do rejestracji –
Oficjalna strona http://www.the-west.pl/
Link przez który dostaniecie przydatne przedmioty na start
dvn6f4.jpg
http://om.the-west.pl/west/pl/player/?ref=west_invite_linkrl&player_id=1882320&world_id=17&hash=9bc5
Czemu The-West ?
Posiadamy miłą atmosferę gry. Gracze doświadczeni i chętnie udzielają pomoc, a gdy przytrafi się jakiś ,,element” można go ignorować ;)
Forty. Poczuj się jak prawdziwy żołnierz, atakując lub broniąc forty.
Pojedynki- bądź prawdziwym pojedynkowiczem narażającym swoje życie dla nagrody i chwały.
Przygody- Nie bawią cię kwadratowe forty ? To może zmierzysz się na mapie ,, rush of tombstone” i staniesz razem z braćmi krwi na placu boju ?
Nie drzemie w tobie krew wojownika ? Nic nie szkodzi... Mamy ok. 1000 zadań do wykonania u pięknej tancerki, Henrego sprzedającego najlepsze whiskey i wiele więcej zleceniodawców. Możesz też podbić rynek swoimi produktami i zostać milionerem.
Na dzikim zachodzie nie może być nudno, ponieważ często mamy eventy lub inne nowości ;)

Startuje nowy świat, więc dla tych co lubią ,,wyścig szczurów” jest to idealna okazja do rywalizacji, lecz ma to swoje minusy (trudny początek, drogie przedmioty). Dlatego zapraszam też na stare światy, na których sytuacja gospodarcza jest umiarkowana, a forty do zdobycia ;)
Posiadamy też własny Dziennik The-West http://dziennikthewest.pl/ w którym codziennie/co dwa dni dodawane są wywiady z graczami, poradniki, artykuły o dzikim zachodzie i wiele więcej.
Osobiście prowadzę też bloog DzikiTW http://dziennikthewest.pl/ na który serdecznie zapraszam. Znajdziecie tam neewsy z gry, poradniki, skrypty oraz sposób na darmowe bryłki (lub inną walutę w grze).
Masz jakieś pytania ? Napisz w komentarzu, w zakładce na DzikiTW kontakt, albo w grze. Gram na każdym świecie, a nick w zależności od jakiego, Wojcieszy77 lub LoteriaWojcieszy.

Zachęcam do gry i pozdrawiam.
Wojcieszy
 

DeletedUser15508

Guest
Odp: Zapraszam na dziki zachód (The-West)

Dlaczego zakladasz nowy temat skoro jeden odnosnie TW juz jest?:)
 

DeletedUser17693

Guest
Odp: Zapraszam na dziki zachód (The-West)

Dlaczego zakladasz nowy temat skoro jeden odnosnie TW juz jest?:)

Pewnie żeby było śmiesznie :D

Mi jakos nie przypadlo do gustu the-west. Jakies dwa dni gralam i malo fajne :p
 
Status
Zamknięty.
Do góry