Travian

  • Rozpoczynający wątek Suule
  • Data rozpoczęcia

Mordechai

Guest
travka jest spoko, tylko ma jedną wadę :) strasznie uzależnia :D. Ale gry internetowe mają to do siebie że wciągają. Trzeba miec mase czasu aby cos w gzre osiągnąć ew. dobrych sitterów. Osoby które chcą popykac rekreacyjnie szybko stana sie farmami. Gra wymaga myślenia i to jest dla wielu ludzi problem, przez wszystkie lata w których grałem w traviana spotkałem się chyba z każdym rodzajem głupoty ludzkiej :) Teraz znajomy mnie namówił na grepolis zobaczymy co z tego wyjdzie. Narazie gra wydaje mi sie łatwiejsza i ma jedną wielką zaletę, Nie trzeba siedzieć niemalże non stop

Pozdrawiam Tien
Oo Lamcia znalazł Tiena - bądź co bądź moda u nassss na forum :D
Nawet wlepił mi warna.

Fajna ta gierka Grepolis - taka mało wymagająca w porównaniu do traviana. Bawimy sie teraz z częścią ekipy jako odskocznia od travki w Greków - bardzo sympatyczna grafika - miła dla oka i więcej klimatu starożytności niż w jednak matematycznym travianie. W travce udało mi się ustrzelić hattricka ( top1: off def pop ) ciekawe jak nam pójdzie tutaj w przerwach pomiedzy nudnym klikaniem na s7 :confused:
 

Tien

Guest
Oo Lamcia znalazł Tiena - bądź co bądź moda u nassss na forum :D
Nawet wlepił mi warna.

Fajna ta gierka Grepolis - taka mało wymagająca w porównaniu do traviana. Bawimy sie teraz z częścią ekipy jako odskocznia od travki w Greków - bardzo sympatyczna grafika - miła dla oka i więcej klimatu starożytności niż w jednak matematycznym travianie. W travce udało mi się ustrzelić hattricka ( top1: off def pop ) ciekawe jak nam pójdzie tutaj w przerwach pomiedzy nudnym klikaniem na s7 :confused:
Byłego moda;] zrezygnowalem juz z tej funkcji niestety brak czasu. Czas na nowe wyzwania ;] w travianie osiagnalem wszystko co bylo mozna wiec czas na zmiane ;]

Narazie gram sobie na delcie i obserwuje z juagiem co sie dzieje. Widze tylko dwa sojusze godne uwagi. Zobaczymy jak sie gra potoczy.

pozdrawiam Tien
 

DominKKS

Guest
grałem w travian aż nie podbili majów czy jakiś woisek co gra od nowa się zaczyna już nie pamiętam ale gierka nawet fajna dałbym 7/10
 

Loisoure

Guest
Odp: Travian

Tak, ja również grałem w traviana. Lecz gdy dowiedziałem się o grepolis od razu przesiadłem się z gry na grę. Moim zdaniem gra jest czasochłonna. Rozbudowa głupiego budynku trwa po kilka godzin. Jest nudna i nie ma w niej żadnej frajdy, mało prezentów. Największą porażką w tej grze jest to że codziennie było po 60 ataków. Ja już z tego wyszłem. O wiele wolę klimat starożytnej grecji ;) Grę oceniam 4/10.
 
Odp: Travian

tak i ja gra(łem)m w travian przekonują mnie zawsze do wyboru rzymianie a innych rzadko biorę jak masz armię rzymian to nie zniszczalny(teoretycznie) armia germanów w deffie (ujć raz tego doświadczyłem) powiem fajna gra :p
 
Odp: Travian

Ja grałem dość długo, grałem germanami, jak jeszcze chodziłem do gimnazjum to strasznie w to maniaczyłem, bo tak wszystko lekcji pamiętałem, że się uczyć nie musiałem w ogóle, a średnia była 4.50 :D tak więc wolny czas, bardzo dużo czasu poświęcałem na tą grę, wszyscy sie mnie bali atakować, i w sumie nie dziwne jak byłem w top3 prawie na każdym serwerze na którym grałem, o ile grałem od początku, powiem tak. W travianie do topki jest dostać się naprawdę łatwo, dużo łatwiej niż w grepo, bo tutaj w topce będzie ten, kto ma najzasobniejsze kieszenie :cool: