[Wyjaśnione] Współdzielone łącze

Status
Zamknięty.

DeletedUser24426

Guest
Witam-na forum jestem nowicjuszką.
Mam taki problem.
Na kogoś z sojuszu idzie atak. Chciałam wysłać mu wsparcie,lecz wychodzi mi komunikat że przez współdzielone łącze internetowe jest to zablokowane przez około 48 h Tylko,że ja z tą osobą nie mam jednego łącza internetowego,nigdy nie miałam i miec nie będę. Nie podawałam Go również we wspólne łącze;p
Ne wiem o co chodzi,czy jakoś da się temu zaradzić,jest to dosyć pilne,proszę o szybką odpowiedź:)
 

DeletedUser24383

Guest
Odp: Współdzielone łącze

Witam-na forum jestem nowicjuszką.
Mam taki problem.
Na kogoś z sojuszu idzie atak. Chciałam wysłać mu wsparcie,lecz wychodzi mi komunikat że przez współdzielone łącze internetowe jest to zablokowane przez około 48 h Tylko,że ja z tą osobą nie mam jednego łącza internetowego,nigdy nie miałam i miec nie będę. Nie podawałam Go również we wspólne łącze;p
Ne wiem o co chodzi,czy jakoś da się temu zaradzić,jest to dosyć pilne,proszę o szybką odpowiedź:)

Jest to znany błąd, najlepiej zgłosić to ticketem bo na forum nikt z teamu tego nie wyjaśni(boją się rozmawiać o mechanizmach gry).
 

DeletedUser24426

Guest
Odp: Współdzielone łącze

ah to w takim razie dziękuje,czyli zanim coś z tym zrobią i tak w akcji wsparcia dać nie zdąrze:)
 

DeletedUser24383

Guest
Odp: Współdzielone łącze

Możesz jeszcze poczekać na odpowiedź kogoś z kolorowych (team). Z tego co pamiętam już ktoś o to pytał i prosili o ticket. Sam miałem kiedyś taką sytuacje że miałem z przeciwnikiem niby wspólne łącze i nie mogłem go atakować xD. Nie wiem od czego to zależy i dlaczego to jeszcze występuje. Liczę na to że team szybko odpowie na to pytanie. Pozdrawiam
 

DeletedUser19924

Guest
Odp: Współdzielone łącze