[Wyjaśnione] Działanie mnożników.

  • Rozpoczynający wątek Huayna Capac
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser

Guest
Witam,

Jestem nowy w tej grze dopiero co zacząłem rozgrywkę na Helorus.
Szczerze mówiąc nawet się trochę wciągnąłem i zobaczę co da się ugrać w tym nowym świecie co tworzycie, bo tutaj jest już trochę pozamiatane. (OT)

Ale do rzeczy próbuję zrozumieć mechanikę gry i pierwsze pytanie jakie mi się nasuwa to jak działają mnożniki w tej grze, oczywiście różne od siebie.
np.
Czy Ekspansja lądowa jest zwielokrotniona przez latarnię ?
Czy bonusy różne od siebie zwielokrotniają się wzajemnie ? ... nie pamiętam nazw ale np bonus do budowy chyba 30% dla nowych budynków oraz bonus 50% dla nowych i już trwających. itd itp.

To są przykłady zapewne jest ich wiele ale chodzi mi generalnie o mechanikę czy bonusy różne od siebie pomnażają się wzajemnie ;).

Pozdrawiam
 
Odp: Działanie mnożników.

Witam,

Jestem nowy w tej grze dopiero co zacząłem rozgrywkę na Helorus.
Szczerze mówiąc nawet się trochę wciągnąłem i zobaczę co da się ugrać w tym nowym świecie co tworzycie, bo tutaj jest już trochę pozamiatane. (OT)

Ale do rzeczy próbuję zrozumieć mechanikę gry i pierwsze pytanie jakie mi się nasuwa to jak działają mnożniki w tej grze, oczywiście różne od siebie.
np.
Czy Ekspansja lądowa jest zwielokrotniona przez latarnię ?
Czy bonusy różne od siebie zwielokrotniają się wzajemnie ? ... nie pamiętam nazw ale np bonus do budowy chyba 30% dla nowych budynków oraz bonus 50% dla nowych i już trwających. itd itp.

To są przykłady zapewne jest ich wiele ale chodzi mi generalnie o mechanikę czy bonusy różne od siebie pomnażają się wzajemnie ;).

Pozdrawiam




Latarnia zwiększa zasięg statków, a ekspansja liczbę ludności nie ma możliwości, by to na siebie wpływało.
Zapewne chodzi Ci o bonus ludności z łaźni, ale on także nie łączy się z ekspansją.
Bonusy zazwyczaj się nie dodają i nie mnożą.