[GRA] Palące się wioski

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser5716
  • Data rozpoczęcia

Czy chcesz aby wioski się paliły podczas okupacji/buntu

  • Tak, Propozycja nr 1.

    Głosy: 13 23,2%
  • Tak, Propozycja nr 2.

    Głosy: 12 21,4%
  • Tak, Propozycja nr 3.

    Głosy: 18 32,1%
  • Nie

    Głosy: 7 12,5%
  • Obojętnie

    Głosy: 6 10,7%

  • W sumie głosujących
    56
  • Głosowanie zakończone .
Status
Zamknięty.

DeletedUser5716

Guest
Witam,
Proponuję aby wioska która jest w trakcie okupacji/buntu paliła się. Jeżeli podbijamy komuś wioskę, to gracze na wyspie tej wioski wiedzą, że jest podbijana bo się pali... W tedy nie atakują, lub na odwrót, szukają pk walki.

Urozmaiciło by to grę.
Wyglądało by to tak:

fajer.png

testyy.png

Nie jestem grafikiem, ale za to twórcy gry maja o tym pojęcie :)

Pomysł wzięty z Ikariam, ale tam się pali w trakcie każdej wojny.

1. Płomienie by widzieli wszyscy gracze
2. Płomienie widzielibyśmy tylko my.
3. "płomienie widoczne dla naszych sojuszników gdy to my okupujemy - pozwoli to na ominięcie sytuacji gdy my okupujemy a ktoś ze swoich pośle na nas wojska. ewentualnie zamiast płomieni - jakiś komunikat ostrzegający (podobnie jak jest to w przypadku atakowania miast sojuszników)" (by Chicken :))


Propozycja może jeszcze być poprawiona :)

Co Wy na to ?

Dodałem dodatkowy punkt do ankiety.
Kamil (yetj)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
w sumie to pomysl nie wnosi do gry zbyt wiele ale z drugiej strony czasami fajnie popatrzec na slupy dymu i ognia w atakowanej wiosce

jestem na tak ale jedynie druga wersja poniewaz pierwsza mozna uznac za bonus dla obroncy poniewaz wiele razy jest tak ze kogos najezdzamy juz od jakiegos czasu i mniej wiecej wiemy kiedy go niema przy kompie wiec wpadamy do niego z odwiedzinami i nie chcemy aby jego koledzy sie o tym dowiedzieli bo pewnie chcieli by nam przeszkodzic w spokojnym wypiciu kawki i przejeciu miasta
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser