Juktas - Party

bujars

Guest
Odp: Juktas - Party

Przecież była raz taka sytuacja. Wiem, że fant0mas atakował...
 
Odp: Juktas - Party

Heh ludzie są tylko ludźmi - małe nieporozumienie było i tyle.
Piszesz tak jakbyś sam nigdy nie popełniał błędów i mylisz nam tu forumowiczów, co sprawy nie znają.

Legion taki zły - zaatakował Ciasteczka!!

A i powiedz, gdzie ktoś napisał, że Legion jest święty i wspaniały?
Bo z tego co widzę to tam same lenie, noby i złotniki grają :D
 
Odp: Juktas - Party

Heh ludzie są tylko ludźmi - małe nieporozumienie było i tyle.
Piszesz tak jakbyś sam nigdy nie popełniał błędów i mylisz nam tu forumowiczów, co sprawy nie znają.

Legion taki zły - zaatakował Ciasteczka!!

A i powiedz, gdzie ktoś napisał, że Legion jest święty i wspaniały?
Bo z tego co widzę to tam same lenie, noby i złotniki grają :D
W jakim celu mnie wzywasz? :p ;)
 
Odp: Juktas - Party

No miło, że zawitałeś.
Może wytłumaczysz koledze co to znaczy małe nieporozumienie? :D
 

bujars

Guest
Odp: Juktas - Party

A i powiedz, gdzie ktoś napisał, że Legion jest święty i wspaniały?
Bo z tego co widzę to tam same lenie, noby i złotniki grają :D

Legion rządzi, Legion radzi, Legion nigdy Cię nie zdradzi!

Ciekawe kto to pisał... Ty wiesz? Bo ja nie. Dziołszko sama sobie przeczysz.
 
Odp: Juktas - Party

Aaaa o to Ci chodziło :D

No w rankingach rządzi - tego się nie da ukryć.
A reszta to moje prywatne zdanie :cool:
 
Odp: Juktas - Party

wszysc zyja tym legionem jak to byl by jedyny sojusz na tym swiecie moze podyskutujemy o innych sojuszach bo co to legion napis na dropsie sojusz jak kazdy inny tak samo sklada sie ze zwyklych smiertelnikow mezczyzn kobiet i paru dzieciuchow gimbusow itd buuuuuuuuuuu
 
Odp: Juktas - Party

gram i gram, atakuję i atakuję i agresora dnia nie mam ani jednego...nie mogę się jakoś odnaleźć w tym nowym podboju :(
 
Odp: Juktas - Party

Ja się już troszkę przyzwyczaiłam do tego podboju... Troszkę, bo ja lubię kraść miasta z zaskoczenia, a tu lipa - trza mieć armię ;)
 
Odp: Juktas - Party

To akurat jest fajne, że jest bitewka przy podboju, dla mnie największy plus. Trochę mnie męczy brak obrony offem. To z kolei powoduje, że nie aż tak opłacalne wydaje się skrajne profilowanie miast.
 
Odp: Juktas - Party

Zauważyłam, że lubisz wjeżdżać ostro już na Heraklionie.
Ja spokojny gracz jestem, trochę atakuję, więcej się bronię.
Klinów też mi brakuje - tych z offem przed wsparciem.
Ale może się przyzwyczaję :)