Muzyka w Grepolis

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser5
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser15461

Guest
Odp: Muzyka w Grepolis

Powiem Wam, że jak się dobrze ustawi głośność dźwięków to na prawdę potrafią uprzyjemnić czas spędzony przy grze i nie tylko przy grze. Zwłaszcza jeśli chodzi o dźwięki tła :)

A jak Skype powie, że masz konwersację, to głuchota murowana :)
Strasznie ciche te dźwięki.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Muzyka w Grepolis

W takim razie mimo że jestem w tych sprawch laikiem to postaram się wyrazić moją opinię udając że się znam :p

Może nie po kolei:

-Piosenka Posejdona... Początek bardzo dobry jak dla mnie... tematycznie świetny materiał do budowania napięcia, a jednak myślę żę dwie ost. zwrotki są po prostu za słabo zaśpiewane... powinny mieć więcej tragizmu. (powinny być mocniejsze, tragiczniejsze, i bardziej oddawać gniew Posejdona podczas sztormu :) )

-Piosenka Hery. Dość fajna ale jak dla mnie chór męski za bardzo zagłusza ten damski głos gdzieś tam wpleciony w utwór. Na początku jest go niby więcej ale dalej już prawie nie słychać kobiety... a jako że to piosenka Hery to powinno być trochę tej kobiecości :p Tym bardziej że bogini rodziny jest chyba najbardziej "kobieca" z pośród wszystkich bogiń na Olimpie Grepolis'u :p Ale ogólnie dość dobra :p


-Pieśń Hadesa. Zbyt nudna... dobrze oddaje mroczny harakter Hadesa ale jak ktoś ma dużo miast i musi długo siedzieć nad ogarnięciem ich to taka muzyka może go trochę uśpic :p Szczególnie początek... końcówka jest w miarę ok :)

-Piosenka Artemidy. Jak dla mnie słaba... za mało dynamiki i takiej jakiejś mocy... zbyt spokojna.

- Pieśń Zeusa. Jak dla mnie bardzo dobra... Na początku był to mój bezwzględny faworyt... Utwór ten trzyma w napięciu od początku do końca... dobrze oddaje powage i wyniosłość Zeusa. No i wpada w ucho :p Jak dla mnie bardzo dobry kawałek...

Lecz po kilkukrotnym przesłuchaniu wszystkich utworów zmieniłem faworyta :) Oto moja wisieńka na "boskim" torcie :p