[To nie błąd] Nie działa mi Grepolis :/

  • Rozpoczynający wątek LODYGO97PL
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser

Guest
To tak problem się zaczoł od tego że moja małoletnia siostra ;) Chciała se ściągnąć gre z czym poinstalowała jakieś przeglądarki , wirusy i td. Avast nawet pokazywał że jest Trojan. Niezwłocznie zeskanowałem komputer naprawiłem wszystkie pliki usunełem wszystkie złośliwe pliki i dodatki i cookies z przeglądarki ... Laptop działa w tej chwili jak szalony w, wszystko śmiga pięknie. Jedynie internet leciutko muli ,ale i tak działa bardzo szybko (szybciej niż wcześniej) , wszystko działa Youtube facebook Itp. Jedynie gdy chce wejść na grepolis strona mi się nie chce załadować próbowałem już wszystkiego , ktoś by mógł mi pomóc? Nie jestem jakimś tam super informatykiem można powiedzieć że znam podstawy.Próbowałem także inne przeglądarki... efekt ten sam...
 

DeletedUser5

Guest
Odp: Nie działa mi Grepolis :/

Od jak dawna występuje ten problem? Kilka godzin, czy może już kilka dni? Czy masz możliwość wejścia do Grepolis przez inne urządzenie?
 

DeletedUser

Guest
Odp: Nie działa mi Grepolis :/

Mam tak samo :( Od wczoraj wgl nie chce mi sie załadować strona główna Grepolis,a reszta stron działa.
 

DeletedUser5

Guest
Odp: Nie działa mi Grepolis :/

Mam tak samo :( Od wczoraj wgl nie chce mi sie załadować strona główna Grepolis,a reszta stron działa.

Zajrzyj proszę do tego tematu i wykonaj instrukcje, które są w nim zawarte. Jeśli to nie pomoże, wklej tutaj proszę odpowiedzi na pytania, które znajdują się w szablonie zgłaszania błędu.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Nie działa mi Grepolis :/

Jeeeah nie ma to jak puscic sobie kolona az tu nagle jebudup i zwiecha grepo
Gratulacje INNO za serwery, a bonus z produkcja surki wsadzcie se gleboko w buty za takie numery
Niepozdrawiam
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser19924

Guest
Odp: Nie działa mi Grepolis :/