Odezwa do Inno Games

  • Rozpoczynający wątek Wiliamies
  • Data rozpoczęcia

Ovdern

Guest
Odp: Odezwa do Inno Games

Jeżeli nie masz zamiaru wnieść czegoś sensownego do tej dyskusji to po co się wypowiadasz ?
A po drugie, nie straszenie, bo to zrobiłem.
Zamiast debatować że ankieta była z "fałszowana" to może wyślijcie petycje do InnoGames a nie zasypujecie firmę bzdetami, że np. "wersja jest głupia" itp, bo tego nikt nie czyta!


Ovdern a powiedz z ręką na sumieniu ile razy głos oddałeś?? bo ja tylko raz i byłam przeciwna;)
Z ręka na sumieniu powiem ci, że nie głosowałem w tej sondzie :rolleyes:

Żadnego głosu nie oddałem, bo nie grałem na żadnym świecie :p


Zamiast grać to samo, zmiany muszą być!
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

sunfire

Guest
Odp: Odezwa do Inno Games

nie przechodzi się ze wszystkimi miastami zaczyna się praktycznie od nowa - na starcie ma się 3 (dość słabo rozwinięte - 3k, 2k i 1k pkt) miasta - tak to na razie wygląda w planach
i to jest kpina ponad rok siedzisz podbijasz kombinujesz planujesz a oni Ci trzy miasta daja wiem o co im chodzi o to zeby premium wykupic i przyspieszac rozbudowe miast
 
Odp: Odezwa do Inno Games

i to jest kpina ponad rok siedzisz podbijasz kombinujesz planujesz a oni Ci trzy miasta daja wiem o co im chodzi o to zeby premium wykupic i przyspieszac rozbudowe miast
przecież możesz dalej grać na starym świecie z miastami które masz... co to za przyjemność by była ze startowania na nowym świecie jeśli by się miało 100+ miast? poza tym co z tymi którzy by przeszli na świat bohaterów z kilkoma miastami? założeniem świata bohaterów są takie, że gra tam toczy się nie jako od nowa i ten kto był najlepszy na "zwykłym świecie" (bo np. wcześniej zaczął itp.) nie koniecznie będzie również miał taką pozycję na świecie bohaterów...
 

sunfire

Guest
Odp: Odezwa do Inno Games

jak stare swiaty zamkna wiec logiczne jest ze nie chce zaczynac od nowa a z tym rownym startem to nie koniecznie jest sprawiedliwe bo skoro ja spedzam od roku mnostwo czasu na greku to czemu mam miec tyle samo miast co gosc ktory gra od tygodnia napewno nie bede gral na tym smiesznym swiecie herosow( z drugiej strony wiem czem Ty jestes za rownym startem bo teraz masz dwa miasta to roznicy prawie zadnej nie ma ale postaw sie na miejscu graczy ktorzy maja po 60 albo wiecej i dlaczego Ty masz miec tyle co ja skoro to ja wiecej czasu nerwow poswiecilem tej grze) nie bede zaczynal wszystkiego od nowa
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Odp: Odezwa do Inno Games

jak stare swiaty zamkna
zamkną jak nie będzie wystarczająco graczy tam grało, na razie to chyba nie grozi?

nie bede zaczynal wszystkiego od nowa
przecież nikt Ci nie każe, chcesz grać dalej z miastami które zdobyłeś to grasz dalej na normalnym świecie, chcesz zacząć od nowa na świecie ze specjalnymi cechami to grasz na świecie bohaterów, chcesz grać na obu to grasz na obu :)
 

Wiliamies

Guest
Odp: Odezwa do Inno Games

Zamiast debatować że ankieta była z "fałszowana" to może wyślijcie petycje do InnoGames a nie zasypujecie firmę bzdetami, że np. "wersja jest głupia" itp, bo tego nikt nie czyta!
Po to założyłem ten temat...
Wersja została już wprowadzona, wiec jakakolwiek wymiana zdań z nimi nie ma większego sensu...
Ponawiam prośbę - nie masz zamiaru nic wnieść to się nie odzywaj.
 

sunfire

Guest
Odp: Odezwa do Inno Games

ale przez te "durne" cudy wszyscy zajeli sie przesylaniem surowcow a nie walkami po co inno wprowadza te zmiany-chociaz akurat dla Ciebie to lepiej-MuaDib dadza Ci spokuj i se trze cie miasto zalozysz:)
 
Odp: Odezwa do Inno Games

chociaz akurat dla Ciebie to lepiej-MuaDib dadza Ci spokuj i se trze cie miasto zalozysz:)
jak nie znasz osoby z którą rozmawiasz to lepiej sobie odpuścić prywatne wycieczki, jeśli nie ze względu na dobre wychowanie to przynajmniej żeby z siebie idioty nie robić :rolleyes:
 
Odp: Odezwa do Inno Games

jak nie znasz osoby z którą rozmawiasz to lepiej sobie odpuścić prywatne wycieczki, jeśli nie ze względu na dobre wychowanie to przynajmniej żeby z siebie idioty nie robić :rolleyes:
jesli MauaDib gral na My pod nickiem na L... to byl to twardy kozak

nie podobal mi sie jego styl gry, moglbym mu wiele zarzucic, ale skutecznosc mial zabojcza

jesli oczywiscie dobrze kojarze nicki i nie pomylilem go z innym graczem


a poza tym ciagle szlag mnie trafia ze wprowadzili 2.x i nie wiem czy wracac z urlopu, bo jak ktos zauwazyl, wojny ucichly a zaczely sie budowany na euro2012:(
 

sunfire

Guest
Odp: Odezwa do Inno Games

jak nie znasz osoby z którą rozmawiasz to lepiej sobie odpuścić prywatne wycieczki, jeśli nie ze względu na dobre wychowanie to przynajmniej żeby z siebie idioty nie robić
pisze to co widze masz teraz dwa miasta i roznicy dla Ciebie nie ma dla mnie jest i sie na to nie zgadzam tymbardziej ze nawet w tym temacie nie powinienes sie wypowiadac bo nie rasz na starych-teraz nowych swiatach jak nie ze wzgledu na dobre wychowanie to chociazby zeby idioty z siebie nie robic:)
 
Odp: Odezwa do Inno Games

pisze to co widze masz teraz dwa miasta i roznicy dla Ciebie nie ma dla mnie jest i sie na to nie zgadzam tymbardziej ze nawet w tym temacie nie powinienes sie wypowiadac bo nie rasz na starych-teraz nowych swiatach jak nie ze wzgledu na dobre wychowanie to chociazby zeby idioty z siebie nie robic:)
po pierwsze ja tam już nie gram (spójrz na liczbę pkt-ów) a po drugie nie przyszło Ci na myśl, że kiedyś na innym świecie mogłem mieć tyle miast co Ty albo więcej przez co jak najbardziej mogę ocenić swoje podejście do tych spraw o których rozmawiamy tutaj? :rolleyes:
 

sunfire

Guest
Odp: Odezwa do Inno Games

przyszlo na mysl ale skoro sam piszesz ze "miales" co oznacza teraz juz nie mam to sie nie wypowiadaj w kwesti ktora Cie nie dotyczy- nie mozesz podejsc do tych spraw jak Ci ktorzy maja kilkadziesiat miast poniewaz jak rozumiem zrezygnowales z gry wiec i tak nic nie stracisz
 

Ovdern

Guest
Odp: Odezwa do Inno Games

Po to założyłem ten temat...
Wersja została już wprowadzona, wiec jakakolwiek wymiana zdań z nimi nie ma większego sensu...
Ponawiam prośbę - nie masz zamiaru nic wnieść to się nie odzywaj.
Czyli mam pisać, tak jak wy że "wersja najgorsza" (itp)? Jeśli byś przeczytał moją wypowiedź to byś zrozumiał.

Pozdrawiam
 
Odp: Odezwa do Inno Games

to sie nie wypowiadaj w kwesti ktora Cie nie dotyczy- nie mozesz podejsc do tych spraw jak Ci ktorzy maja kilkadziesiat miast
a kim Ty jesteś żeby mi mówić czy mogę się wypowiadać czy nie? jedź sobie na Białoruś albo do Korei Północnej jak Cię takie klimaty kręcą :rolleyes: miałem kilkadziesiąt miast, byłem top1 to chyba mogę w pełni świadom wypowiedzieć się co bym zrobił w takiej sytuacji jakby pojawiły się światy bohaterów?
zresztą o co tu teraz Tobie chodzi? ja bym grał z przyjemnością od nowa na świecie bohaterów - Ty nie - gra oferuje obu nam to czego chcemy więc w czym problem? :confused:
 

sunfire

Guest
Odp: Odezwa do Inno Games

a kim Ty jesteś żeby mi mówić czy mogę się wypowiadać czy nie? jedź sobie na Białoruś albo do Korei Północnej jak Cię takie klimaty kręcą miałem kilkadziesiąt miast, byłem top1 to chyba mogę w pełni świadom wypowiedzieć się co bym zrobił w takiej sytuacji jakby pojawiły się światy bohaterów?
zresztą o co tu teraz Tobie chodzi? ja bym grał z przyjemnością od nowa na świecie bohaterów - Ty nie - gra oferuje obu nam to czego chcemy więc w czym problem?
a to ze chyba malo rozgarniety jestes i nie umiesz czytac tematu temat Epsilon jak tam nie grasz to sie nie wypowiadaj i sam sobie jedz na Bialorus czy gdzie tam chcesz a to ze byles top jeden to mnie nie obchodzi koniec tematu
 

jozio

Guest
Odp: Odezwa do Inno Games

Tu się tragedia zdarzyła (mamy 2.0 na Epsilonie), a wy tracicie czas i energię na napinkę! MuadDib, grałeś kiedykolwiek na Epsilonie? Jeśli nie (a tyle zrozumiałem z dyskusji) to po co tu piszesz cokolwiek? To jest nasz kawałek World Wide Web.
 
Odp: Odezwa do Inno Games

odezwałem się, bo padło pytanie na które znałem odpowiedź, ale ok, skoro to tu jest jakiś ekskluzywny klub to już się nie wypowiadam...
życzę miłej gry :)
 

jozio

Guest
Odp: Odezwa do Inno Games

Przepraszam, że tak późno się odzywam. Skoro znałeś odpowiedź, to dobrze, że się nią podzieliłeś. A tak poza tym, ludzie, opanujcie się!!! Jeśli będziecie masowo uciekać z Grepolis i Epsilonu, ten świat zostanie usunięty!
 

Wiliamies

Guest
Odp: Odezwa do Inno Games

Czyli mam pisać, tak jak wy że "wersja najgorsza" (itp)? Jeśli byś przeczytał moją wypowiedź to byś zrozumiał.

Pozdrawiam
Czy w temacie prosiłem, by odzywali się ludzie, którzy nie mają zamiaru nic wnieść prócz niepotrzebnego zamętu...
Teraz to i tak nie ma znaczenia, więc kończę tę rozmowę.