System nagród za siedem pierwszych dni logowań

Auditoree

Guest
Odp: System nagród za siedem pierwszych dni logowań

Zgadzam się z Achillesem, ale czy tam było 100 gosposi? Jak tak będzie co tydzień po 100 gosposi, to będzie masakra.
 

norbert-omega

Guest
Odp: System nagród za siedem pierwszych dni logowań

Nie no , bardzo dobry pomysł , mi się już zaczyna podobać.
 
Odp: System nagród za siedem pierwszych dni logowań

Ciekawe... Też się nad tym zastanawiałem ale zobaczymy jak to wygląda w praktyce po aktualizacji.
 

Duerth

Guest
Odp: System nagród za siedem pierwszych dni logowań

Zgadzam się z Achillesem, ale czy tam było 100 gosposi? Jak tak będzie co tydzień po 100 gosposi, to będzie masakra.
Z tego co rozumiem, to właśnie 100 więcej mieszkańców do wykorzystania, ale te nagrody nie są dostępne co tydzień tylko jako wynagrodzenie pierwszych 7 dni gry na nowym świecie i odnoszą się tylko do początków gry na nim, potem zostają tylko standardowe nagrody za wchodzenie.
 

norbert-omega

Guest
Odp: System nagród za siedem pierwszych dni logowań

Haha! Zabawne , no powiedzcie jak to ma działać?
 

norbert-omega

Guest
Odp: System nagród za siedem pierwszych dni logowań

Na to wygląda :p Wkrótce max mieszkańców w niektórych miastach powinien wynosić nie 3500, a 3600 jednostek.
Pewnie tylko z tym mamy kłopot , ale czekajmy aż się to pojawi.
 

Orys77

Guest
Odp: System nagród za siedem pierwszych dni logowań

Haha! Zabawne , no powiedzcie jak to ma działać?
Nowy gracz który się zarejestruje na servie to pierwsze 7 dni bedzie dostawał takie nagrody na lepszy start :) po tych 7 dniach pozostają te co teraz mamy codziennie. Mi się wydaję że tak to ma chyba działać. ;]
 
Odp: System nagród za siedem pierwszych dni logowań

gram na itace 2 tyg, po aktualizacji ten co zaloguje na itace będzie miał przewagę w ogólnym rozrachunku gry o 100 miejsc w zagrodzie, 2 tyg straty nadrobi, bez sensu pomysł, zresztą po co te 100 miejsc. Kiedy w końcu zrównoważycie rozgrywkę?
 
Ostatnia edycja:
Odp: System nagród za siedem pierwszych dni logowań

gram na itace 2 tyg, po aktualizacji ten co zaloguje na itace będzie miał przewagę w ogólnym rozrachunku gry o 100 miejsc w zagrodzie
Ale Ty również będziesz miał możliwość odebrać nagrody za te 7 dni, więc to tylko kwestia czasu :)
 
Odp: System nagród za siedem pierwszych dni logowań

czyli nie zrozumiałem, sorry za zamęt, chyba, że nie zrozumiale napisaliście :confused:
 

br0nek1234

Guest
Odp: System nagród za siedem pierwszych dni logowań

Fajnie to się zapowiada:) Już kilka nagród odebrałem, ale by można dawać surki i łaske a nie to albo to.
 

Robin65

Zespół Grepolis
Odp: System nagród za siedem pierwszych dni logowań

Fajnie to się zapowiada:) Już kilka nagród odebrałem, ale by można dawać surki i łaske a nie to albo to.
Chyba nie piszesz o tym samym. System nagrody 7 dniowej nie ma opcji alternatywnych, a jednym z bonusów jest powiększenie możliwości gospodarstwa o 100 wolnych mieszkańców.
 

Diablodudi

Guest
Odp: System nagród za siedem pierwszych dni logowań

dla mnie wszystko logiczne i zrozumielae ;)
a pomysł opłacalny dla samej firmy bo przytrzyma graczy na nowym serwerze na przynajmniej 7 dni ;) wiec wieksza liczba zostanie na dłużej :)
 

delano

Guest
Odp: System nagród za siedem pierwszych dni logowań

Fajnie to się zapowiada:) Już kilka nagród odebrałem, ale by można dawać surki i łaske a nie to albo to.
MISZCZ!!! Ledwie przeładowali serwer z nowym systemem nagród dobowych, a on już zebrał kilka! "Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem"... gram zaledwie od początku Grepolis. Prawie się popłakałem ze szczęścia za te 100 sztuk drewna. Nawet nie sprawdziłem z tej radości czy to tylko w tym mieście z którego kliknąłem czy we wszystkich 140 miastach mi tak hojnie przywaliło dobrobytem. Osobiście wolałbym stare 20 łask dla akurat potrzebalskiego boga, ale jak widać "to se ne vrati". Za kilka dni dostanę jednorazowy komplet łask czy będzie potrzebny czy nie i już, a za tydzień znowu...Kalendarz trzeba sobie zorganizować żeby dobrze trafiać. I raz na tydzień puszczać ataki, bo bonus akurat wypada...Jak dla mnie grzybnia na maxa, ale jak już pisałem nie znam się...
 
Odp: System nagród za siedem pierwszych dni logowań

delano, spokojnie - system nagród za siedem pierwszych dni logowań jest oprócz standardowej nagrody dziennej. Lepiej zastanów się w którym mieście chcesz mieć ekstra 100 wolnych mieszkańców więcej.