Sytuacja na świecie Ypsilon

  • Rozpoczynający wątek Pogromca małych Gryzoni
  • Data rozpoczęcia

poli94

Guest
Odp: Sytuacja na świecie

ja sie nauczyłem na starym , w ogóle mi ten bunt nie podchodzi, ale jak jesteś aktywnym graczem to sie obronisz :)
 

gm1223b

Guest
Odp: Sytuacja na świecie

Mhm, ale zauważ, że w nowym systemie podboju musisz zapracować na miasto, a w stary nie aż tak. I w nowym można robić uniki, najwyżej wbiją bunt, a potem 12h robić full defa i czekac na kolona, który zazwyczaj wchodzi jako ostatni atak :p
 

zgredeek

Guest
Odp: Sytuacja na świecie

Gm powodzenia,tylko tam nie szalej zbytnio.:rolleyes: Zdobywaj,plądruj,wygrywaj!!!!
 

poli94

Guest
Odp: Sytuacja na świecie

no niby tak ale to jest dobre da graczy którzy sie bronią,a ten co chce wbić kolona to najpierw wprowadzanie buntu później kolon, podwójna robota :) no nic na sigmie mnie to strasznie denerwowało ale tu jest jeden + szybki świat :)
 
Odp: Sytuacja na świecie

Mhm, ale zauważ, że w nowym systemie podboju musisz zapracować na miasto, a w stary nie aż tak. I w nowym można robić uniki, najwyżej wbiją bunt, a potem 12h robić full defa i czekac na kolona, który zazwyczaj wchodzi jako ostatni atak :p
:)) nie pisz proszę takich głupot bo jeszcze ktoś w to uwierzy
 

zelgawis2

Guest
Odp: Sytuacja na świecie

nie do konca zgodze sie ze to plus. tak szybkiego swiata jeszcze nie bylo. maks to chyba na pi: predkosc x3.14, ale tam predkosc jednostek wynosi: x1. a wiec jednostki przemieszczaja sie 3.14x szybciej, tutaj beda przemieszczac sie z predkoscia 8x. zeby nie stracic miasta bedzie trzeba siedziec 15h przed kompem. zeby nie zostac sfarmionym trzeba byc praktycznie 24h/dobe przy grepolis. ataki beda szly 10 minut... im wyzsza predkosc tym wieksza przepasc miedzy złotnikami i nolajfami a zwyklymi ludzmi grajacymi dla rozrywki.

sadze, swiat szybko opustoszeje.
 

Bad Devil

Guest
Odp: Sytuacja na świecie

Jeśli chodzi o samą szybkość świata to jest do ogarnięcia,ale też dla ludzi którzy maja dostęp do gry w miarę częsty,a co do szybkości jednostek to raczej będzie złe,sądzę,że na szybkości jednostek x1 jest lepiej,lecz nie gralem na x2 bo gdy grałem takie nie istniały.Zapraszam ludzi doświadczonych lub nie,ale przynajmniej ambitnych do zrobienia czegoś mocnego na tym świecie.
 

Danielo381

Guest
Odp: Sytuacja na świecie

Witam,

Został utworzony nowy temat do swobodnej( spamowej) Party Ypsilon
Dlatego zalecam tam dyskutować o wszystkim i o niczym, a tu się skupić w miarę na temacie.
 

Stoner Raf

Guest
Odp: Sytuacja na świecie

Przy tej prędkości i z kasą Stonera po dwóch dniach będzie kolon a tu tyle ochrony początkowej ;p
Maniek nie strasz ich i mnie :) bo zaczelem sie zastanawiac czy bylo by to wykonalne :) kolon w 2 dni ....mmmm , Tabby dal by rady :)
 
Odp: Sytuacja na świecie

Maniek nie strasz ich i mnie :) bo zaczelem sie zastanawiac czy bylo by to wykonalne :) kolon w 2 dni ....mmmm , Tabby dal by rady :)
ja myśle że z odpowiednią kasą było by to wykonalne, byle do portu :)) potem fenicki pomoże hehe

a tak na serio to na ten nowy świat zleci się pewnie duzo dobrych graczy, może to i fajnie było by z kim powalczyć.
 

Makaron11

Guest
Odp: Sytuacja na świecie

Tak sobie czytam kto tu będzie grał i stwierdziłem, że przy takiej prędkości zabawa może być przednia. :)
 
Odp: Sytuacja na świecie

Tak sobie czytam kto tu będzie grał i stwierdziłem, że przy takiej prędkości zabawa może być przednia. :)
wiesz co przemawia za tym że będzie wysoki poziom, po pierwsze ustawienia, po drugie stare światy się kończą i czas zacząć nowy.
Od roku nie było takiego świata z takimi ustawieniami i myślę że dużo ludzi dobrych ale też będzie szybko przesiew. Nie będzie litości hehe
 

Lord Fux

Guest
Odp: Sytuacja na świecie

Oj widze ze bedzie ciekawie :D a co mi tam zagram sobie tu dla sprawdzenia :p
 

lena30

Guest
Odp: Sytuacja na świecie

Wiadomo może już kiedy serwer wystartuje ??