1. Witaj na forum! Jesteś tu nowy(a)?
    Aby wziąć udział w dyskusji, potrzebujesz konta. Zarejestruj się tutaj!
    Masz już konto? Zaloguj się.
    Dismiss Notice

Propozycje FAQ i poradników

Dyskusja w 'FAQ' rozpoczęta przez użytkownika Shannqa, 23. Sty 2014.

1. Shannqa

Shannqa

W tym temacie możecie zamieszczać propozycje FAQ i poradników, które chcielibyście przeczytać, począwszy od instrukcji dla początkujących graczy, po zaawansowane taktyki gry.

Przypomnę, że muszą być one związane z Grepolis, tak więc prosiłabym o nieproponowanie wątków typu "Jak upiec ciasto czekoladowe?" :)

2. Pyrozaur

Pyrozaur Guest

Odp: Propozycje FAQ i poradników

Witam :)
    Jestem początkujący i chętnie bym się dowiedział które budynki rozbudowywać najpierw i jakie badania rozwinąć w przypadku gdy chcę w miarę zbalansowane miasto :)

3. *Adasko*

*Adasko*

Co do budynków to najpierw każdy leci w podbój czyli stawia magazyn,akademie i port ;)

Dla tych co nie używają katapult to te badania wydają mi się najbardziej rozsądne bo potem można zmieniać specyfikacje miasta dowolnie od potrzeb :)

Badania :
    - Procarz
    - Łucznik
    - Hoplita
    - Straż
    - Ceramika
    - Kawalerzysta
    - Birema
    - Rydwan
    - Statek Ogniowy
    - Budowniczy Statków
    - Statek Kolonizacyjny
    - Szybka Łódź Transportowa
    - Pług
    - Koje
    - Falanga
    - Matematyka
    - Taran
    - Kartografia
    - Podbój

zostaną Ci 4 pkt do wykorzystania oczywiście nie trzeba badać hopity razem z rydwanem gdyż to ta sama broń ;)

Ostatnio edytowane: 7. Lut 2014
  4. Prometeusz10

Prometeusz10

Już się biorę do pracy, poradnik powinien być napisany do jutrzejszej 15:00.

5. arpe

arpe Guest

6. Posejdoel

Posejdoel Guest

Witam, chciałbym zamówić poradnik pt. "Specjalizacja miast" :D
    Ogólnie: które badania, którzy bogowie, które budynki, które budynki specjalne, może jeszcze którzy bohaterowie? ;)

Ostatnio edytowane przez moderatora: 9. Mar 2015
  7. Sapcio

Sapcio Grepolis Team