1. Witaj na forum! Jesteś tu nowy(a)?
    Aby wziąć udział w dyskusji, potrzebujesz konta. Zarejestruj się tutaj!
    Masz już konto? Zaloguj się.
    Dismiss Notice

Symmachia Spartańska

Dyskusja w 'Prezentacje sojuszy' rozpoczęta przez użytkownika niXi, 6. Mar 2012.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. niXi

    niXi Guest

    LEGENDA POWRACA
    [ally]Symmachia Spartańska[/ally]
    Na tym etapie gry nie podpisujemy żadnych paktów - nie jesteśmy masówką.
    W sprawach rekrutacyjnych kieruj sie do
    [player]pablo0581[/player]
    Dyplomatą sojuszu jest
    [player]pablo0581[/player], każda chęć zawarcia paktu musi być z nim skonsultowana w przeciwnym razie zaproszenia będą automatycznie usuwane.
    Rekrutacja na morzach 45,44

    Wszelkie fuzje przeprowadzane są na zasadzie Wy do Nas, ale tylko aktywni i godni uwagi gracze, którzy walczą do końca.

    Nie ważna jest ilość tylko jakość!

    DO SOJUSZU ZAPRASZAMY GRACZY DOŚWIADCZONYCH JAK I TYCH NOWYCH KTÓRZY CHCĄ SIĘ CZEGOŚ NAUCZYĆ

    WYMAGANIA:AKTYNOŚĆ!!
     
  2. niXi

    niXi Guest

    Odp: Symmachia Spartańska

    Zapraszam graczy do sojuszu Symmachia Spartańska jeżeli chcesz do nas dołączyć pisz nick w grze:pablo0581


    Nie jesteśmy topową masówką
    Elite tworzą gracze którzy myślą z głową
     
  3. manfred

    manfred

    Dołączył:
    25. Kwi 2010
    Odp: Symmachia Spartańska

    hmm a czym można jeszcze myślec?
     
  4. niXi

    niXi Guest

    Odp: Symmachia Spartańska

    tylko głową ale to i tak nasze motto


    Kto chce dołączyć

    nick w grze:pablo0581
    Nie jesteśmy masówką
     
  5. Stoner Raf

    Stoner Raf Guest

    Odp: Symmachia Spartańska

    Ja chcem-ja!!! tylko nie wiem czy starczy mi slotow na was wszytkich :)
     
  6. niXi

    niXi Guest

    Odp: Symmachia Spartańska

    Stoner chcesz zapraszam tylko graj bez złota zobaczymy kto bez zlota będzie lepszy!!!
     
  7. Stoner Raf

    Stoner Raf Guest

    Odp: Symmachia Spartańska

    Bez zlota byl bym lepszy :) ...Teraz zaluje ze wykasowalismy tylko tamten swiat a nie cale TWOJE konto ktore dostales i na ktorym grasz :) TAK!!! - TERAZ JUZ WIESZ CO SIE STALO WTEDY!!! ... nie przypisuj sobie zaslog innych bo jestes cienkim graczem ktory dostal konto dawno temu :) i dalej na nim grasz bo KTOS KIEDYS COS NA TYM KONCIE DOKONAL (nie ty-ktos) ...zalozyl bys sobie wlasny nick a nie liczysz na jakies wzgledy chowajac sie za NIE SWOIM NICKIEM!!! TAK LEPIEJ??? (juz nigdy nie oddam konta komus kogo nie znam-nawet jak by bylo na nim 200 miast i bylo top 1)
     
  8. niXi

    niXi Guest

    Odp: Symmachia Spartańska

    tylko że stoner komuś kiedyś oddałeś konto mnie to nie obchodzi komu ale po co w ogóle komuś je oddawałeś!!!!!

    skończmy ten temat
     
  9. niXi

    niXi Guest

    Odp: Symmachia Spartańska

    tylko że stoner komuś kiedyś oddałeś konto mnie to nie obchodzi komu ale po co w ogóle komuś je oddawałeś!!!!!

    skończmy ten temat
     
  10. Odp: Symmachia Spartańska

    Mam Wasz sojusz na wyspie.
    Bede farmila :D
     
  11. niXi

    niXi Guest

    Odp: Symmachia Spartańska

    jak chcesz tylko że my tak łatwo się nie damy :]
     
  12. Odp: Symmachia Spartańska

    Kazdy jest latwy, po prostu trzeba do niego odpowiednio podejsc :cool:
     
  13. Stoner Raf

    Stoner Raf Guest

    Odp: Symmachia Spartańska

    ...ty je dostales jak poszlismy grac na jocie :) i jak bys sie na tym koncie na jocie nie pojawil to wtedy bysmy ci swiata nie wykasowali :) ps:zmieniaj haslo i adres jak dostajesz od kogos konto :)
     
  14. niXi

    niXi Guest

    Odp: Symmachia Spartańska

    zobaczymy kto kogo będzie farmił po ochronie!!!!



    Zapraszam do sojuszu
     
  15. niXi

    niXi Guest

    Odp: Symmachia Spartańska

    ale wy mi wykasowaliście światy skończmy o tym gadać masz coś do powiedzenia o tym dawaj na pw



    Zapraszam do sojuszu

    jak komuś te konto oddaliście nie moja wina
     
  16. Virti

    Virti

    Dołączył:
    23. Sty 2012
    Odp: Symmachia Spartańska

    niXi nie kozacz sobie.
    Bo ty widocznie nie umiesz osiągnąć czegoś sam...
    A piszesz, że LA na PHI nic nie osiągnie...
    Zobaczymy od kogo konto dostaniesz...
     
  17. Turek.

    Turek. Guest

    Odp: Symmachia Spartańska

    Rozumiem, ze jestes zalozycielem podrobki LA lub jestes w tym sojuszu?

    Powiedz mi dlaczego nie zrobiles wlasnej nazwy tylko kopiujesz sojusz co sam sobie zapracowal an renome a Ty z tego chamsko korzystasz ze swoim noob sojuszem?

    Dodatkowo jeszcze kopiujesz profil logo to jest szczyt chamstwa.

    Nawet nie zdajesz sobie sprawy, ze takie cos przyciaga samych noobow co marza o LA ale zawsze byli splawiani. Zaden ogarniety gracz nie dojdzie do podrowbki jakiegokolwiek sojuszu.

    Sam sobie szkodzisz bo mimo, ze was i Ciebie nie znam to samym tym pdorabianiem juz jestes dla mnie zerem.

    Nie lubie la ale to co ty robisz jest zalosne.
     
  18. Virti

    Virti

    Dołączył:
    23. Sty 2012
    Odp: Symmachia Spartańska

    Jestem w tym sojuszu, ale założycielem nie jestem.
    Żałosny to ty jesteś i Twoje MDG - Turasie
     
  19. zelgawis2

    zelgawis2 Guest

    Odp: Symmachia Spartańska

    po prostu zmiencie nazwe i nie robcie wsi.
     
  20. Stoner Raf

    Stoner Raf Guest

    Odp: Symmachia Spartańska

    LOL ...pierwszy raz chociaz po czesci sie zgodze z tym panem :) To ze skopiowali nazwe to jest zalosne bo LA jest tylko jedno-nie wiem kto wymyslil ta nazwe (chyba Maniek) wiec moze sie chyba czuc troche urazony ale ze stare logo skopiowali - TO JEST PORAZKA!!! wstyd by mi bylo grac w takiej marnej imitacji jakiegos sojuszu,pewnie 75% graczy na tym swiecie nawet nie wie ze to LA to nie to LA ...ja sam z LA nie mam za wiele wspolnego choc obecnie gram w tym sojuszu na innym swiecie to mnie tak to nie BOLI jak tych graczy ktorzy pracowali na innych swiatach jak jota i Ny na to ze nie ktorzy gracze kasuja konta jak maja ten sojusz w okolicy. Ja na zawsze zostane GREPOMANNIAKEM :)
     

Do góry
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.