Sytuacja na świecie Lindos

DeletedUser29022

Guest
Ano się zbratali z koleżaneczką Zaq12, a że miała uprawnienia to /ciach/ wszystkich z cudów.
Wczoraj wbili jej kolona o 4 w nocy, udało się szczęśliwie wybudzić graczy i odbić miasto zanim ich wszystkie wsparcia doszły. Oczywiście koleżanka nie widziała wsparć lecących po 10h :^)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Ano się zbratali z koleżaneczką Zaq12, a że miała uprawnienia to /ciach/ wszystkich z cudów.
Wczoraj wbili jej kolona o 4 w nocy, udało się szczęśliwie wybudzić graczy i odbić miasto zanim ich wszystkie wsparcia doszły. Oczywiście koleżanka nie widziała wsparć lecących po 10h :^)
Jakby tak było jak piszesz,to w mieście napewno nie byłoby waszych czujek a kolon wszedlby przed bonusem z mega ilością wsparcia i nikt z was by zapewne nie wiedzial że klocek stoi. Więc nie pisz bzdur bo czytać się niechce twoich wypocin.
 

DeletedUser29022

Guest
Misiu kochany. Jak ktos odsyla czujki z miast na cudach to coś nie gra. Tutaj koleżanka liczyła że wszyscy będą spać :^)
Taka sama reakcja by była jak przy ruszonej czujce.
 
Cuda panie, cuda. Juz pare miesięcy temu było ustalone na TS-ie ze irony to wygrają a tu takie cuda sie dzieją. Najpierw administracja tak przyspieszyła budowe cudaków bananom ze nawet irony nie mogły sprostac, potem przy probie wbicia na cudaki bananow serwer ich powstrzymał - wrzucił ich wsparcia przed ataki i o swoj def sie rozbijali a teraz banany im gracza na cudakach przekabacili.

To w koncu jak to było z ta zaq12, banany ją przekabaciły czy ktos jej konto zhakował? bo u nas ktos twierdzi ze sama by cudakow sojuszowi nie niszczyła ktos musiał ja zhakowac. Ale ja sie pytam czemu akurat dzien po tym ją ktos zhakował jak kolona do miasta wpusciła? Moze w ironach kiepska atmosfera, poszła ostra krytyka na zaq12, moze jakies podejrzenia i sie wkurzyła? jak tam było?

Ano się zbratali z koleżaneczką Zaq12, a że miała uprawnienia to /ciach/ wszystkich z cudów.
Wczoraj wbili jej kolona o 4 w nocy, udało się szczęśliwie wybudzić graczy i odbić miasto zanim ich wszystkie wsparcia doszły. Oczywiście koleżanka nie widziała wsparć lecących po 10h :^)
Z tego co mi wiadomo to wsparcia ruszyły dobrze po północy jak wiekszosc normalnych ludzi juz spi a ataki z bliska. Te podejrzenia w kierunku zaq12 to od dzis dopiero czy juz wczoraj zaczeliscie ją podejrzewac?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser29022

Guest
Akcja z kolonem - zdarza się. Są apkowowicze, sam gram głownie na apce, ale dosyć często sprawdzam ruchy. Nie każdy jest na tyle wyczulony by sprawdzać każde miasto czy wsparcie na nie idzie. Dziwna sprawa, ale cóż. Bywa.
Ale dzisiejsza akcja. To nie była pomyłka.
Nie chce mi sie poruszac juz tematu grającego supportu...

Najpierw administracja tak przyspieszyła budowe cudaków bananom ze nawet irony nie mogły sprostac,
Słuchaj jesteśmy w przeciwnych okopach. Normalne, że każdy będzie bronil swoich racji i zdań. Ale jak wytłumaczysz, że kilka sojuszy pilnowało czasów i nic nie wskazywało na to by wyprzedili Team A? Nawet gdybyście mieli 10 poziom usypany w momencie budowy na 9 to jest to czasowo niemożliwe. A w między czasie reszta cudów wskakiwała i nie było problemów
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Słuchaj jesteśmy w przeciwnych okopach. Normalne, że każdy będzie bronil swoich racji i zdań. Ale jak wytłumaczysz, że kilka sojuszy pilnowało czasów i nic nie wskazywało na to by wyprzedili Team A? Nawet gdybyście mieli 10 poziom usypany w momencie budowy na 9 to jest to czasowo niemożliwe. A w między czasie reszta cudów wskakiwała i nie było problemów
Ja nie pilnowałem tych czasów wiec sie nie bede spierał czy banany wybudowały cudaki szybciej niz jest to technicznie mozliwe czy nie. Stwierdzam tylko fakt ze takie argumenty tu padaja :)
 
To że stara wiedźma Mellania przegrała cudaki to bardzo dobrze.Współczuje jednak graczom którzy nie byli ślepo zapatrzenie w jej "wizje" najpewniej po lekach na pamięć a chcieli tych koronek dla siebie.Wujek dobra rada prawi,na przyszłość wybierajcie sojusze gdzie panuję dobra atmosfera,nie zaś zakłamanie i bezwzględne podporządkowanie jednej osobie ( a pamiętajcie tylko ona ma uprawnienia założyciela bo się boi że znowu ją z sojuszu wyrzucą
).
 
Akcja z kolonem - zdarza się. Są apkowowicze, sam gram głownie na apce, ale dosyć często sprawdzam ruchy. Nie każdy jest na tyle wyczulony by sprawdzać każde miasto czy wsparcie na nie idzie. Dziwna sprawa, ale cóż. Bywa.
Ale dzisiejsza akcja. To nie była pomyłka.
Nie chce mi sie poruszac juz tematu grającego supportu...


Słuchaj jesteśmy w przeciwnych okopach. Normalne, że każdy będzie bronil swoich racji i zdań. Ale jak wytłumaczysz, że kilka sojuszy pilnowało czasów i nic nie wskazywało na to by wyprzedili Team A? Nawet gdybyście mieli 10 poziom usypany w momencie budowy na 9 to jest to czasowo niemożliwe. A w między czasie reszta cudów wskakiwała i nie było problemów


TROCHĘ MNIE TO DZIWI BO PISAŁEM Z JEDNYM Z TEGO SOJUSZU I NIE BYŁ ZDZIWIONY ZE NAM SIĘ UDAŁO CZYSTA RYWALIZACJA BYŁA I NAWET ROZMAWIAJĄC NIE TO BY SIĘ SPRZEDAŁ ...TRZYMAŁ W TAJEMNICY CZASY DO KOŃCA PO WYBUDOWANIU DOPIERO NAPISAŁ
(NIK ZACHOWAM DLA SIEBIE ) X 02.02.17 o godzinie 16:52
powiem Ci tak :) cztery osoby wysłały surowce na ponad 30% całego cudaka :) jak sobie to przeliczysz na ilość osób w waszym soju i czas budowy to śmiało mówię, że jest się czym chwalić :) i mi to w zupełności wystarczy


WIEC NIE WIEM CZY BŁĄD GRY CZY PO PROSTU MIELI PROBLEMY ... :) MYŚLĘ ZE TEGO ROZWIJAĆ NIE TRZEBA PO PROSTU ŚCIEMA ZE CZASOWO NIE BYŁO TO MOŻLIWE ... A JEDNAK
 
Misiu kochany. Jak ktos odsyla czujki z miast na cudach to coś nie gra. Tutaj koleżanka liczyła że wszyscy będą spać :^)
Taka sama reakcja by była jak przy ruszonej czujce.

bredzisz, gdyby to było ukartowane wraz z kolonem stałoby 300k a nie wsparcie od 4 graczy.
najpierw bzdety o "cudownej" rozbudowie naszego cudu teraz o dywersji.

nie mieliście p prostu ducha walki i tyle. UK w przeciwieństwie do Was lubi grać, a nie tylko wygrywać
 

DeletedUser29022

Guest
Czemu koleżanka tak szybko u was skonczyła grać? Czy znowu na nowy nick weszła?

To wy graliście? Bo nie przypominam żebyście oprócz budowania domków i zbudowania cudów coś zrobili.

Szkoda że na nowym uciekliście o póltora morza dalej. Weszli byście bliżej, szybciej byśmy rozstrzygnęli spory
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Ja chętnie zobaczę jak te Irony szarpią.Byłem tam w środku i wiem jak oni potrafią szarpać ( a nazbyt mocno tego nie robią). Jestem w słupim bananowym sojuszu,chętnie zobaczę waszą siłę.Wasala drinowego , którzy przypisują sobie pokonanie skarpet a najwyżej zbierali padline.
 

DeletedUser24327

Guest
Ja pier...nicze czy ktoś wreszcie coś zrobi z wojownikami co rozbiją swój off na swoim defie??? Co na to GrepoTeam? Po co te staty?
 
jeśli myślimy o tym samym to w lutym sobie nabił walcząc sam z sobą i defem sojuszu na łódkach albo wy mu nabiliście bo chyba nikt inny z nimi nie walczy :D