1. Witaj na forum! Jesteś tu nowy(a)?
    Aby wziąć udział w dyskusji, potrzebujesz konta. Zarejestruj się tutaj!
    Masz już konto? Zaloguj się.
    Dismiss Notice

Sytuacja na świecie - My

Dyskusja w 'My' rozpoczęta przez użytkownika Squnqs, 8. Lut 2011.

  1. Squnqs

    Squnqs Guest

    Witam,

    Standardowo, jak w każdym dziale musi pojawić się temat "sytuacja na świecie".
    Świata My też to nie ominie.

    Zapraszam do dyskusji na temat rozwoju graczy, sojuszy itp.



    ..:: Świat wystartował. ::..​
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: 9. Lut 2011
  2. Neirog

    Neirog Guest

    Grać gram,ale czy zostanę tutaj dłużej,to już zależy od czasu ^^
     
  3. SNAJPER007

    SNAJPER007

    Dołączył:
    9. Wrz 2010
    Siemka :) Fajnie grać od początku a nie od 2tygodni po , mocniej się wybijemy ;P
     
  4. No proszę, serwer - niespodzianka
    W dodatku z idealną konfiguracją.... :p

    Świat ledwo odpalił a już Wichry Wojny założone... to już chyba jakaś tradycja :p
     
  5. Squnqs

    Squnqs Guest

    Plagiat czy założyciel sojuszu z poprzednich serwerów zagościł na nowym świecie?
     
  6. Raczej nie plagiat... spostrzegawczy zauważą Zedka z lekko zmienionym nickiem :p
     
  7. Cygan0123

    Cygan0123 Guest

    Witam, ja też gram ;) Ale z Wicherkami ani razu się nie spotkałem ciekawe ile pograją ;)
     
  8. Lipakos

    Lipakos Guest

    Też sie zalogowałem,a co dziwne dostałem zaproszenie do LCN :p
     
  9. Neirog

    Neirog Guest

    Ja już przyzwyczaiłem się do nowego systemu,jednakże na starym zaczynałem swoją przygodę z Grepo,dlatego jestem skłonny pocisnąć na tych ustawieniach :p
     
  10. Reset112

    Reset112 Guest

    1) Cze, może i ja ruszę ;)

    Wichry to Tradycja wszędzie jesteśmy ;D

    2) Stary System podboju to najlepszy system ;)

    Zapowiada się fajnie ;)
    Powodzenia xd
     
  11. wacek84

    wacek84

    Dołączył:
    18. Lut 2010
    Bawiłeś się może na 2.0 beta???
    Prędkość x25 mnie po prostu powaliła :D
    Widząc etap prac nad 2.0 i ilość błędów nie wróże wcześniej jak po wakacjach :) a miał być styczeń buahahahhahahaaa

    A wracając do MY rzeczywiście stary system również jest ciekawy jednak gdyby była prędkość x3 to może nawet bym się zdecydował a tak pozostaje tylko wersja eng. :D
     
  12. Voltan

    Voltan Guest

    Witam wszystkich, też tu zawiało i mnie. Stary system daje więcej zabawy. Liczy się manewr, spryt , jednostki deff i off są potrzebne w podbojach. Dla mnie to bardziej dynamiczne i ciekawsze niż nowy system z buntem.
    Dlatego tu jestem :)
     
  13. martyna4444

    martyna4444 Guest

    Ja jestem na m54 :) jestem ciekawa, jak się potoczy gra tutaj! :)
     
  14. czort211

    czort211 Guest

    Witam wszystkich

    Oczywiście spróbuję swoich sił na świecie My .. co do systemu to kiedyś grałem ... na gamma jak się nie mylę ;) ale to były początki i zanim coś przejąłem heeh to mnie podbili ;)

    zobaczymy jak potoczy się tutaj :)

    Pozdrawiam

    [​IMG]
     
  15. wiki87

    wiki87 Guest

    No i ja tez sie skusilam hehe zobaczymy czy dam rade ogarnac Gamme i to :) ....
    a skusilam sie bo lubie stary system podboju to zawazylo..oraz rzecz jasna to ze Cygan jest na m 55 heheh:D
     
  16. wiki87

    wiki87 Guest

    Uuu juz sie nie moge doczekac az sie rozkreci u nas :D
    Cygan Pan i wladca hehe to bedzie ciekawie ;D
     
  17. Świat ma dopiero jeden dzień, a dyplomaci już wzieli się ostro do roboty, co widać po liczbie paktów :p
    [​IMG]

    Pokojowy świat sie szykuje :)
     
  18. Cygan0123

    Cygan0123 Guest

    Atlantyda chce po prostu mieć pakty z całym TOP 76 i pół, a reszcie wypowiada świętą wojnę :D
     
  19. Squnqs

    Squnqs Guest

    Jeśli chcemy prowadzić przyzwoitą rozmowę na temat świata My to róbmy to.
    Jeśli ktoś chce porozmawiać o sojuszach to niech zrobi osobny temat na to.
    Owszem, możemy przytoczyć temat sojuszy (konkretnych) i na ich temat prowadzić rozmowę, lecz proszę, nie chwalić się tym, że ktoś założył sojusz, że nie ma godła bądź szuka członków do sojuszu.

    Wracając jednak do tematu sojuszy na chwilę, widać dwie masóweczki na górze rankingu, nie znam sojuszy, nie znam graczy więc nie oceniam, może taka strategia, nie wiem.

    Jeśli chodzi o graczy, to czołówka ładnie poszła do góry, już 200 pkt lepiej ode mnie :p
     
  20. Inwiktus

    Inwiktus Guest

    No topka się pnie w góre i to ładnie :)
    Ja narazie daleko 1438 ... w ranq.
    No ale co :) , dam radę.
     

Do góry