TOP 15 - Ranking - Statystyki

Odp: TOP 15 - Ranking - Statystyki

Fajnie, że to robisz. Niby dla niektórych bez sensu, a tak naprawdę można sobie
popatrzeć spokojnie jak to na początku świata diametralnie się zmienia co chwilkę :)
 

Makaron11

Guest
Odp: TOP 15 - Ranking - Statystyki

Widzę, że w TOP 14 osób połowa nie szuka sojuszu :eek:

BTW. Legendarny Zgrywus jest tak dobry, że gdy on jest u góry to z TOP15 robi się TOP14 :D
 
Odp: TOP 15 - Ranking - Statystyki

Fajnie, że to robisz. Niby dla niektórych bez sensu, a tak naprawdę można sobie
popatrzeć spokojnie jak to na początku świata diametralnie się zmienia co chwilkę :)
Ale najlepszy jest fakt, żę nie musisz się logowac na świat, by wiedzieć co się dzieje w czołówce, bo inaczej lipa. Żadne staty się tak szybko nie uaktualniają.
 
Odp: TOP 15 - Ranking - Statystyki

Hm... patrzyłam wieczorem. Na grepostats świata jeszcze nie było, na grepointel owszem był, ale jeszcze jako zamknięty :)
 
Odp: TOP 15 - Ranking - Statystyki

Hm... patrzyłam wieczorem. Na grepostats świata jeszcze nie było, na grepointel owszem był, ale jeszcze jako zamknięty :)
Staty teraz malo mowia, pozniej tak, ale w pierwszych dniach jedynie na laske ludu i ich screeny mozna liczyc heh
 
Odp: TOP 15 - Ranking - Statystyki

Pewna ekipa mnie ogarneła ;) Ale 2.30 ogniami XD to się spikniemy :D Ciekawe jestem czy jest mój uczeń oszczep bo widziałem że zamiatał na Retimio ;)
zamiatał zamiatał ale stajnie :eek:

- - - Automatycznie połączono posty - - -

No to kompromis:
Dieta fast = licz na cud :3
nie ma diety cud więc ta wersja jest najlepsza:)

- - - Automatycznie połączono posty - - -

Widzę, że w TOP 14 osób połowa nie szuka sojuszu :eek:

BTW. Legendarny Zgrywus jest tak dobry, że gdy on jest u góry to z TOP15 robi się TOP14 :D
 
Odp: Ranking

Jeden ma 3400 pkt. (złotnik), a reszta dobijają do 2k ;) z sojuszy to top1 pozostał na swoim miejscu inne uległy pare zmian.
 
Odp: Ranking

nieźle 3400 pkt i zawsze mam podbój już zbadany mściwemu niewiele brakuje albo już ma zbadany podbój w dzień nieźle nieźle ^^
szkoda dla złotników że eventu nie ma jakiegoś bo już by większość miała po 2 miasta w ochronce :)
 

warriorantev

Guest
Odp: Ranking

Ta ale i tak kilka osób z aktualnej top15 przetrwa miesiąc :)
 
Odp: Ranking

Ogólnie, to obrazki mi nie działają:D ALe jakoś mi się udało sprawdzić je.
Dziękować
 

warriorantev

Guest
Odp: Ranking

Londi mogę ci już nazwę zdradzić Rokoszanie taka piękna nazwa i jaka orginalna nie musisz oceniać wiem ,że dasz 10/10 :)