Sytuacja na Świecie Ksi

  • Rozpoczynający wątek FlamulusRomulus
  • Data rozpoczęcia
Odp: Sytuacja na Świecie Ksi

no a jak ma wygladac,2 adminow mamy w sojuszu,bynajmniej tak wiekszosc graczy z supernovej uwaza,nie bede cytowal kto mi to napisal ale to jest wrecz zalosne....eeeeh admini,ciekawe czy tez swiety mikolaj nie maczal palcow i nie krecil czasem,lub w inny sposob nam pomagal,ale jaja,ale jaja,jakby to pan Edziu powiedzial hehehehe.......admini .....dobre.....nauczcie sie przyjmowac na klate porazki a nie szukacie dziury w calym,milego grania:)
 

Kaczo0or

Guest
Odp: Sytuacja na Świecie Ksi

jutro gracze z mercy beda mieli spowolniony rozwoj cudakow ^^ Kaczorek da o sobie przypomniec :)
 

Kaczo0or

Guest
Odp: Sytuacja na Świecie Ksi

Witaj w klubie :p
Bedziemy sasiadkami? :D
Sasiadami jak cos planuje sie wprowadzic tam na wieksza skale juz plyna 4 kolony :) pozatym gratuluje supernovej atakow szczegolnie volverds4 - mistrzunio ataki szly 52 godziny nie wazne czy nocny czy nie i tak wszystko prawie utopil ! parseusz i artmon pozdro dla nich ;)
 
Odp: Sytuacja na Świecie Ksi

Słowo "nowa" (łac. nova) oznacza nową gwiazdę pojawiającą się na sferze niebieskiej; z kolei przedrostek "super" odróżnia je od używanego na co dzień słowa nowa, oznaczającego także gwiazdę zwiększającą swą jasność, jednak w nieco mniejszym stopniu i z innej przyczyny. Jakkolwiek nieco mylące jest określanie supernowej jako nowej gwiazdy, [/b]gdyż w rzeczywistości jest to jej śmierć[/b].

i to by bylo na tyle jesli chodzi o sojusz "supernova".............
 

PolishPrincess

Guest
Odp: Sytuacja na Świecie Ksi

No slyszalam, ze Supermarkety daly czadu :p

Ladnie Kaczor, teraz przynajmniej mozesz popatrzec na cudaki z bliska. Przynajmniej tyle, skoro nie mozesz juz ich budowac
 

Kaczo0or

Guest
Odp: Sytuacja na Świecie Ksi

No slyszalam, ze Supermarkety daly czadu :p

Ladnie Kaczor, teraz przynajmniej mozesz popatrzec na cudaki z bliska. Przynajmniej tyle, skoro nie mozesz juz ich budowac
a wiesz ile jeszcze kolonow mi sie zadomawia?

Gratuluje desperackiej akcji mercy na miasto 775 pkt w dodatku na nocnym ,gdzie straciliscie 1000 ogni przy niecalych 400 biremkach ^^
Oby wiecej takich !
 

PolishPrincess

Guest
Odp: Sytuacja na Świecie Ksi

Ja mialam miasto 775 i murek 1 level to rzucali mi trzesienia ziemii :D
 

Kaczo0or

Guest
Odp: Sytuacja na Świecie Ksi

A ja juz mam pare wioseczek i nie mam jak ich bronic :(
a wstrzymalem troche cudakow ^^
 

PejaLJA

Guest
Odp: Sytuacja na Świecie Ksi

a ja siedze tylko i buduje.. co sie tak tej supernowej uczepiliście :D
 

PolishPrincess

Guest
Odp: Sytuacja na Świecie Ksi

A kogo Stars ma sie czepiac jak nie Supernovej? :D
 

PejaLJA

Guest
Odp: Sytuacja na Świecie Ksi

w sumie to sie czepiajcie ja juz jestem NL-lowiec :D
 

PolishPrincess

Guest
Odp: Sytuacja na Świecie Ksi

Haha :D

Wydaje mi sie czy Supernova umiera? :p
 

PolishPrincess

Guest
Odp: Sytuacja na Świecie Ksi

wojtan4 Supernova 11.03.2012 18:20
ja pukam princessę (...)

Chyba cos Ci sie pomylilo drogi Wojtku :D
 
Odp: Sytuacja na Świecie Ksi

Witam Wszystkich,

w swoim imieniu chcialem POGRATULOWAC WYGRANIU BUDOWY CUDOW I WYGRANIA GRY STAROM.

Dzieki za ten wspolnie spedzony czas we wspolnych akcjach :cool:

Do zobaczenia na innych swiatach ;)

Pozdrawiam,
rok82.