1. Witaj na forum! Jesteś tu nowy(a)?
    Aby wziąć udział w dyskusji, potrzebujesz konta. Zarejestruj się tutaj!
    Masz już konto? Zaloguj się.
    Dismiss Notice

Sytuacja na świecie Knossos

Dyskusja w 'Knossos' rozpoczęta przez użytkownika yetj, 15. Lip 2013.

  1. kafelpl73

    kafelpl73 Guest

    Odp: Sytuacja na świecie Knossos

    I nastapil oczekiwany dzien rozpadu Cudakowego sojuszu hihi Kumple z Rygoru mieli chyba dosc Nieznanych Farmerow i to z AD HD wiec opuscili sojusz, a ze obstawiali cudaka to nagle z 4 zostaly sie 3 i tak oczekiwana i wypatrywana "Koronka" odplynela w sina dal hihi
    Pozostalo teraz poczekac jak bedzie upadal nieznany cud na glinianych nogach hihi
    TO CO ZROBILISCIE IMPERIUM WRUCILO DO WAS "
    " KTO MIECZEM WOJUJE OD MIECZA GINIE"
    Ps, Sory nie MIECZA ale KIELNI hihi
     
  2. Promian

    Promian Guest

    Odp: Sytuacja na świecie Knossos

    chlopaczek, a Ty nadal nie zmadrzales za bardzo, a te Twoje hihi to sobie w buty schowaj, bo Ty myslisz ze wszystkim zalezy na koronce, wielki sojusz Banda Chlopaczka, zawsze tyle mieli do powiedzenia, famerzy i nieznani sa wystarczajaco mocni zeby Was wciagnac na sniadanko, a Ty najwiekszy kozak Knossos traci miasta i pisze ze tylko potrafimy wstawiac kolony jak kogos nie ma, tylko przypominam buraku, ze to Ty wstawiasz kolony o 3-5 rano jak wszyscy prawie spia, wiec najpierw sie zastanow jak cos napiszesz, a Ty widze cieszysz sie jak komus cos sie wali, typowy zawistny Polaczek, mi osobiscie nie zalezy wgl na ikonce kolo nicku, wiec lata mi to czy mamy 3 czy 4 cudaki, wiec pozdro i pocwicz, bo za mocny to Ty nie jestes.. "HIHIHI" :confused:
     
  3. krzyzakp

    krzyzakp

    Dołączył:
    5. Lut 2010
    Odp: Sytuacja na świecie Knossos

    Cuda, rozpad waznych sojuszy to nie watpliwie wazne wydarzenia na swiecie, ale panujcie Panowie i Panie nad nerwami, dobierajcie bardziej odpowiednie słownictwo, tak by nie obrazac innych uzytkownikow forum ;)
     
  4. Promian

    Promian Guest

    Odp: Sytuacja na świecie Knossos

    luzik i tak juz skonczylem dyskusje z tym panem, pozdrawiam:cool:
     
  5. radzio82

    radzio82

    Dołączył:
    15. Cze 2014
    Odp: Sytuacja na świecie Knossos

    ja się pytam o co tutaj chodzi? Czy wy musicie tak bluzgac na siebie? o co ten ban na kafla? jak juz powinien byc dla oby dwóch panów,
    walczyc na knososie a nie tutaj jakies gry słowne prowadzicie i przechwałki kto komu i ile i kiedy...
    na tema mega sojuszu to tak myslałem ze sie rozleci i cudaki pujdą sie .....
    sytuacja co chwila sie zmienia wiec zaczyna znowu byc ciekawie :)) pozdrawiam
    ps. co do błędów ortograficznych też je robie, bo jak pisze na klawiaturce nie mysle o błedach, nie kazdy musi wzorowo pisac...
     
  6. k-nightmare

    k-nightmare

    Dołączył:
    1. Wrz 2013
    Odp: Sytuacja na świecie Knossos

    Z tego jak czytałem wcześniej to kafel pokazał świeży czar od Pana z którym się kłócił.
    Teraz już rapka z rzucenia trzęsienia nie ma :)
     
  7. Promian

    Promian Guest

    Odp: Sytuacja na świecie Knossos

    biedny chlopaczek.. :rolleyes:
     
  8. radzio82

    radzio82

    Dołączył:
    15. Cze 2014
    Odp: Sytuacja na świecie Knossos

    tak mocny sojusz z zelkiem na czele zrobił sie praktycznie cały szary, a to banda była podobno cienka, a tu nagle ci najlepsi zostali szarzy :))
     
  9. christoa

    christoa Guest

    Odp: Sytuacja na świecie Knossos

    no i nareszcie sa te cudaki zrobione, teraz tylko dociagnac do konca swiata i grepoemerytura :) widze ze niektorzy po probach na innych swiatach i lomocie powracaja do opuszczonych kont na tym swiecie :) czyli jeszcze cos na koniec swiata sie zacznie dziac czy jak?
     
  10. serdel75

    serdel75

    Dołączył:
    20. Gru 2012
    Odp: Sytuacja na świecie Knossos

    ciekawe czemu zadne gratulacje sie nie sypią heh a to taka piekna historia ehhhh :)))))))))))
     
  11. lech poznan3

    lech poznan3

    Dołączył:
    17. Cze 2014
    Odp: Sytuacja na świecie Knossos

    Gratulacje!:)
     
  12. serdel75

    serdel75

    Dołączył:
    20. Gru 2012
    Odp: Sytuacja na świecie Knossos

    dziekuje :p
     
  13. lech poznan3

    lech poznan3

    Dołączył:
    17. Cze 2014
    Odp: Sytuacja na świecie Knossos

    Do usług:) Ale żebyś się gratulacji domagał...:)
     
  14. mustang5

    mustang5

    Dołączył:
    10. Mar 2013
    Odp: Sytuacja na świecie Knossos

    Serdel nie mow ze wybudowaliscie cuda?:p
     
  15. polakgrze

    polakgrze Grepolis Team

    Dołączył:
    11. Lip 2012
    Odp: Sytuacja na świecie Knossos

    Hej Panowie i Panie, cuda cudami a tutaj prac się trza, bo teraz trochę flauta jest na morzu.
     
  16. ***muminek***

    ***muminek***

    Dołączył:
    15. Gru 2014
    Odp: Sytuacja na świecie Knossos

    co ja tutaj robię
     
  17. polakgrze

    polakgrze Grepolis Team

    Dołączył:
    11. Lip 2012
    Odp: Sytuacja na świecie Knossos

    hmm nie wiele co
     
  18. christoa

    christoa Guest

    Odp: Sytuacja na świecie Knossos

    No to zostało 300 graczy, kiedy odliczanie do końca świata??;)
     
  19. Sonny z Bronxu

    Sonny z Bronxu

    Dołączył:
    12. Lis 2013
    Odp: Sytuacja na świecie Knossos

    lada moment jak widac - edit wylogowałem i zalogowałem - odliczanie juz trwa
     
    Ostatnio edytowane: 10. Sty 2015
  20. lech poznan3

    lech poznan3

    Dołączył:
    17. Cze 2014
    Odp: Sytuacja na świecie Knossos

    Kiedyś to musiało nastąpić.
    Irytuje mnie tylko ten czerwony pasek odliczający dni, szkoda, że nie można go wyłączyć;)
     

Do góry