HEGEMONIUM vs Angel

  • Rozpoczynający wątek Vilgefortz
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

piniu1234

Guest
wkoncu ktos cos madrego powiedzial bo niektorzy to chyba mysla ze sa na wojnie i z kalachem gdzies w ukryciu na szkopa czekaja:)
to tylko gra.....
 

DeletedUser8542

Guest
Jak dla mnie wróg to wróg to że przylizuje się do silniejszego wroga to jest jedynie oznaka jego słabości i takie mam zdanie o słabych zdrajcach a to że ty masz inne to twoja sprawa.
 

piniu1234

Guest
ja tu przyszlem sie bawic , a nie sluchac zwierzen o wrogach...to ze walczymy ze soba nie znaczy ze jestesmy wrogami....
 

Janek13789

Guest
Weście dzieci się ogarnijcie zaraz koniec wojny HEGE vs Angel wszyscy to wiedzą
 

DeletedUser8542

Guest
Mi chodzi o to że np. ja mam kumpla w angel i on mnie zaprasza do soja to co mam tam przejśc i zostawic cały sojusz 50 osób dla jednej i zdradzic swój sojusz?
Pozatym waluś mnie skrytykował bo lubi jak jego sojusz rośnie w siłę dzięki słabym zdrajcą.
 

piniu1234

Guest
nie bede z toba gadal , bo nazywanie mnie slabym zdrajca jest chore.....a ty janek sie nie wtracaj bo widze ze duzo sie odzywasz ostatnio
 

DeletedUser8542

Guest
Takie jest moje zdanie nie musi ci się podobac a nawet wiem że ci się nie spodoba coś co jest prawdą.
 

piniu1234

Guest
.... zauwaz jak inni postapili.... wszystko sie zaczelo od 1 kasacji konta.ja na to wplywu nie mialem,bo nie mam zamiru grac w soju , w ktorym pomagaja sobie 2 osoby.a twoje zdanie mnie nie obchodzi,zrobilem to co chcialem
 

vikarius

Guest
Mówisz o fuluminacie?
To coś Ci powiem kolego, gdyby Twoje słowa były prawdą to z M65 aniołki i RP by nas zmiotli, a co jest? nie raz dawali nam 2 tygodnie, miesiąc, a ostatnio ten okres się przedłużył...
Dlaczego? Hmm... Może dlatego że jesteśmy zgrani? A może dlatego że pozbyliśmy się kolejnego zdrajcy? jak myślisz?
 

piniu1234

Guest
ja nie moge ale wy wnioski wyciagacie....ja mowie o swoim bylym soju,a wy odbieracie ze to o was....
 

kiljang

Guest
Tak w ramach informacji sojusz R3P składa się w ponad połowie ze "słabych zdrajców". Panie casanti nabierz trochę dystansu do gry...

Hmm nie przypominam sobie aby R3P prowadziło jakieś większe akcje zbrojne przeciwko fluminacie, a tym bardziej określało termin w którym ją unicestwi.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

vikarius

Guest
No w sumie jakby nie patrzeć, to RP jest swego rodzaju legią cudzoziemską=]
Jak patrzyłem na jego historię to nie wierzyłem że on jeszcze istnieje, a jednak ten system działa =]
 

piniu1234

Guest
po prostu jest tu z kim pogadac nie tylko o grze,ale o wszystkim.mila atmosfera,pomoc,nikt sie nie wywyzsza i o to w tej grze chodzi.a teksty niektorych ludzi z mah sa po prostu smieszne.nie bede mowil kogo
 

hater

Guest
Żal im du...y ściska bo czują jak się ziemia pod nogami zapala.Powoli dociera do nich,że skończyły się czasy 10 na 1 i teraz trzeba stawić czoła przeciwnikowi w równej walce.
Starają się nas zdyskredytować bo tylko to im zostało.Poczekamy zobaczymy co zaraz zaprezentują...
Mam nadzieję,że ten swój wielki nieskalany honor.
 

DeletedUser8542

Guest
Hater o czym ty mówisz?
Popatrz na m65 tu żaden z wrogów nam nie zagraża i grunt się nam nie sypie a jeśli już się komuś sypie to tylko BP bo oni mają gorszą sytuację ponieważ są na większej ilosci mórz.
 

hater

Guest
Dobra,dobra nie ma już tego złego hege,które łączyło całą koalicję przeciw sobie.Teraz polityka wszystkich musi ulec zmianie.Powstaną nowe sojusze,nowe pakty a flagi R3P zobaczymy w miejscach gdzie nikt się ich nawet nie spodziewa.

Głównie o naszej zdradzie prawią MAHowcy,na fo w grze można było poczytać ciekawe rzeczy na swój temat ;)

A swoją drogą co Ty się tak żalisz,atakowany przez nas Jesteś,czy może wsparć do Ciebie nie ślemy?
Miałeś Ty z nami jakiś kontakt?!
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser1360

Guest
Nigdy ludzka logika nie przestanie mnie zadziwiać.
Casanti podoba mi się twoje proste pojmowanie rzeczy i nazywanie ich po imieniu. Czarne jest czarne, białe jest białe. Szkoda że realia nie są takie proste. A może są tylko sami lubimy je komplikować :D Natomiast zapominasz o jednej sprawie to jest gra na przeglądarkę a granie w nią ma mi sprawiać przyjemność. Nie interesuje mnie zachowanie większości według której każdy steruje swoim zachowaniem. W grze mamy możliwość samemu sterować swoim zachowaniem i podejmujemy decyzje na które w życiu realnym nigdy byśmy sobie nie mogli pozwolić. Jeżeli w czymś nie dajemy sobie rady albo nas to nudzi zawsze możemy zrezygnować, natomiast ma nas to bawić bądź jak kto woli uszczęśliwiać. Ja osobiście lubię rozmawiać z ludźmi i jeżeli tacy ludzie z którymi rozmawia się na privie bądź poza grą jednym słowem tworzy się jakaś więź, kończą grę a samemu ma się ochotę grać dalej to szuka się kolejnej grupy ludzi która ich zastąpi. Nie interesuje mnie ich pochodzenie czy to wróg czy nie wróg olewam to. Chce się bawić dalej bo mam na to ochotę.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

hater

Guest
Zgadzam się z Inspi.

No chyba,że w grę wchodzą Amisze.Nie znoszę Amiszów... :cool:
 

walus72

Guest
Troche złe miejsce wybraliśmy na ta dyskusje i tyle hehe
Ale jak już to jedziemy dalej
Panie casanti życzę ci , aby założycielom Fulminaty czasem nie opsnęła sie reka i nie rozwiązali sojuszu i żebyś ty nie znalazł się w podobnej sytuacji. BO wtedy moglibyśmy dopasowac twoje słowa do twoich zapewnień.
Ale pomijając to ciekawa sprawa - był okres , że myślałem iż swiat gamma powoli umiera - zero dyskusji na forum i nagle proszę.
Jakaś mała wojenka miedzy dawnymi sojusznikami i ludzie ożyli hehe.
Może więcej takich ???
 
Status
Zamknięty.
Do góry