Sytuacja na świecie Omega

  • Rozpoczynający wątek PolishPrincess
  • Data rozpoczęcia
Odp: Sytuacja na świecie Omega

Od Turka:

zlotnicy beda zawsze ale nigdy nic nie znacza w rozgrywkach swiata. zlotnicy tylko na poczatku sa w stanie kupic sobie znaczaca przewage a gdy nie jest juz w stanie kupowac tej przewagi idzie na inny serwer.

Co z tego, ze wysle pierwszy kolona z pomoca sojuszu? Co z tego, ze miesiac bedzie top-1 tylko w domkiach? Potem zniknie w niepamieci a swiatem beda dominowac prawdziwi wojownicy opierajacy sie na umiejetnosciach i systematycznym graniu.

Co z tego, ze makaron klika jak oszalaly w te farmy i sie buduje? widzieliscie by cokolwiek walczyl?

tacy gracze ladnie wygladaja w rankingach ale nie sa zagrozeniem dla dobrego gracza. Sieja postrach w srod farm i slabych graczy i tyle.

Gralem juz na kilku swiatach i scenariusz zawsze sie powtarza...

Zlotnicy kroluja przez pierwszy miesiac a potem zawsze im wypada real czy cokolwiek i koncza bo nie mozna juz dominowac przez same zloto i aktywnosc.

Dajcie sie koledze pocieszyc pierwszym miejscem (szkoda, ze w walce jest gdzies na szarym dole) niech sobie kupi pocyzje w rankingu troche o nim popisza ale graczem godnym respektu nigdy nie bedzie.

Ta olimpiada to patologia... admini mydla oczy pisza o tym, ze zrobili cos dla graczy wow super olimpiada z tym, ze to tylko kolejny sposob na wyciagniecie kasy od naiwnych graczy, ktorzy za cene sporych pieneidzy chca sobie kupic to czego nie moga osiagnac umiejetnosciami.

Z tym, ze nie sadzilem, ze gp spadnie tak na psy by moc sobie za zloto kupic juz wszystko. Normalnie aby mocno leciciec na zlocie trzeba miec multi i boty dlatego to zawsze jakeis ograniczenie.

Ale teraz dodali jeszcze kupno surowcow i to dosc tanio jak na poczatkowy rozwoj.

Teraz juz nic nie ogranicza aby zrobic sobie miasto 10k w jeden dzien. Wystarczy wydac kilka tys zl i masz co chcesz bo i surowce i przyspieszenie.

Szkoda tylko, ze potem taki gracz nie pokaze niczego w walce tylko skonczy gre by sie nie kompro9mitowac i nie byc bitym jak dobrzy gracze sie rozwina.
załadowałem właśnie 12k złota x 2, jutro zamierzam mieć podbój
 

khmn

Guest
Odp: Sytuacja na świecie Omega

Od Turka:
z tego, ze makaron klika jak oszalaly w te farmy i sie buduje? widzieliscie by cokolwiek walczyl?
Skąd wiesz jaka on ma strategie ?

Ta olimpiada to patologia... admini mydla oczy pisza o tym, ze zrobili cos dla graczy wow super olimpiada z tym, ze to tylko kolejny sposob na wyciagniecie kasy od naiwnych graczy, ktorzy za cene sporych pieneidzy chca sobie kupic to czego nie moga osiagnac umiejetnosciami.

Z tym, ze nie sadzilem, ze gp spadnie tak na psy by moc sobie za zloto kupic juz wszystko. Normalnie aby mocno leciciec na zlocie trzeba miec multi i boty dlatego to zawsze jakeis ograniczenie.

Ale teraz dodali jeszcze kupno surowcow i to dosc tanio jak na poczatkowy rozwoj.

Teraz juz nic nie ogranicza aby zrobic sobie miasto 10k w jeden dzien. Wystarczy wydac kilka tys zl i masz co chcesz bo i surowce i przyspieszenie.
Z tym się akurat zgodzę.
 

norbert-omega

Guest
Odp: Sytuacja na świecie Omega

norbert-omega vs tomaszg Zwycięstwo!
 

Jaroslaw I

Guest
Odp: Sytuacja na świecie Omega

Grepostats zaczyna działać. Jeszcze nie wszystko jest, ale cześć rzeczy śmiga.
 

waclawa ogorek

Guest
Odp: Sytuacja na świecie Omega

Mógłby ktoś napisać jaka jest sytuacja na omedze kto z kim wojuje itp . ??
 

--Avek--

Guest
Odp: Sytuacja na świecie Omega

No, no ładna śmeitanka nam się tutaj zbiera :D
Ja na tym świcie jestem niedawno (10-15min :D), ale się rozwijam :D
Życzę miłej gry i dużo łask :D
 

kaspi00

Guest
Odp: Sytuacja na świecie Omega

ta olimpiada to kompletny non sens ... świat ma 10 czy 11 dni a już jest kolo co ma 3 miasta ... jak ktoś nie jest kasiasty to nie ma po co grac bo jak normalny gracz będzie mógł mieć 2 miasto to ci co wydadzą 10 tys zl na złote monety to będą mieli 10 czy 20 miast i tyle wojska ze ja pie...
 

DeletedUser12047

Guest
Odp: Sytuacja na świecie Omega

tak tak zloto jest zle,a kto tak turek sapal jak globala dostales ze twoje 3500 goldow poszlo sie j-ć,ale bajeczka opowiadana na kazdym swiecie musi byc ta sama,tylko ci co nie umeja grac graja na zlocie i blblabla
 

Jakubnick

Guest
Odp: Sytuacja na świecie Omega

Większość jest już po ochronie dla początkujących.
 

Zulska.

Guest
Odp: Sytuacja na świecie Omega

Od Turka:

"Hinol czy ja kiedys napisalem, ze gram bez zarzadcy kapitana dowodcy itp? gdziekolwiek keidykolwiek? Nie... Wrecz przeciwnie zawsze rpzyznawalem, ze gramz pomocnikami bo dla mnie to normalna forma ulatwiajaca gre. A tego sie nie dostaje za darmo tylko trzeba to kupic za zloto. Co iles miesiecy kupuje sobie paczke zlota przewaznie za te 90 zl bo bardziej sie oplaca niz male ilosci za sms czy nizsza kwote. Tak sie zlozylo, ze zloto mi sie skonczylo na Tau i kupilem sobie nowe by miec za co utrzymac zarzadce itp. I wtedy dali mi globala a zloto poszlo sie ...

Nigdy nie zloce i to zawsze na kazdym swiecie widac gdyz w pierwszym miesiacu jestem zawsze top-50 czy cos takiego a dopiero potem gdy zaczyna sie miec wiecej miast a zlocenie juz nie daje nic oraz boty to wybijam do czolowki regularna systematyczna gra.

Tak bylo na My tak bylo na Tau i tak jak widac jest na Omedze. Widzisz abym zlocil? zobacz gdzie jestemw rankingu...

Gral sytematycznie i poswiecam duzo czasu na gre a jestem top-60 malo tego kto mnie zna wie jak gram a mimo to nie jestem w stanie dogonic zlotnikow. 0 szans a wszystko przez chora olimpiade gdzie mozna kupic sobie doslownie wszystko.

Ale to sa gwiazdy pierwszego max drugiego miesiaca potem skonczy sie mozliwosc kupowania przewagi i nagle kazdemu wuyskoczy real i inne powody by zakonczyc gre.

Takze neich teraz no name neiudacznicy robia kariere na zlocie dajmy im zablysnac i sie pokazac a prawdziwa gra na umiejetnosci zacznies ie za 2 miesiace.

Taka ciekawostka jaksi no name regana, ktory urwal sie z du.... kupil sobie od wczoraj do dzisiaj 180 ogni.

Jak widac w tej grze mozna sobie w jeden dzien kupic 180 ogni. Mozna sobie kupic miasta mozna sobie kupic ranking agresora. Wszystko za jedyne zloto nie trzeba nic umiec.

Na szczescie zloto sie kiedys konczy i tacy ludzie znikaja i mozna w miare normalnie pograc i porywalizowac z innymi.

Takze hinol jak chcesz cos powiedziec najpierw przemysl cos bo myslenie nie szkodzi.
 

kamila2012

Guest
Odp: Sytuacja na świecie Omega

no niestety coraz więcej osób uważa że między kupieniem zwycięstwa a jego wywalczniem nie ma żadnej róznicy

to tak jak w misiu było tata kupił dziecku puchar za zajęcie pierwszego miejsca.........
 

Jaroslaw I

Guest
Odp: Sytuacja na świecie Omega

Panie Turek, z całym szacunkiem przecież w MDG też są osoby które korzystają ze złota na olimpiadzie. Czy też ma Pan takie złe zdanie na ich temat i nazywa ich nieudacznikami?
Podejrzewam, że nie, bo zdaje sobie Pan sprawę, że bez tego też by sobie poradzili. A także, że to czas zweryfikuje jakimi są graczami. Do tego działają na rzecz Pańskiego sojuszu, a więc są oddani sprawie.

Co do Ragana, kupił 180 ogni i co zrobił? Wysłał na okupację założoną przez MDG (de facto po części też dzięki złocie) na naszego sojusznika . To się nazywa poświęcenie i oddanie sprawie.

Więc kiedy ktoś z MDG używa złota i zdobywa wioski to jest OK. Ale jeżeli robi to ktoś inny, to już zasługuje na potępienie? Dosyć ambiwalentne podejście.

Nikt nie polemizuje z tym, że olimpiada zepsuła balans gry, bo to fakt, którego nie da się podważyć. A że ktoś skorzystał to już jego prywatna sprawa.
Natomiast uważam, że określanie kogoś nieudacznikiem, bo skorzystał ze złota i olimpiady na tym etapie gry, jest "drobnym" przegięciem.


Panno/Pani Kamilo - do mówienia o jakimkolwiek zwycięstwie przez kogokolwiek na tym świecie jest jeszcze naprawdę daleko. Jeżeli ktoś uważa się a zwycięzcę, bo dzięki złotu ma więcej miast i jest 3 tygodnie do przodu, to znaczy, że jest głupi i nieobiektywny. Znaczenie tej przewagi wraz ze wzrostem liczby miast będzie się marginalizować.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

MarineSoldier

Guest
Odp: Sytuacja na świecie Omega

Panie Turek, z całym szacunkiem przecież w MDG też są osoby które korzystają ze złota na olimpiadzie. Czy też ma Pan takie złe zdanie na ich temat i nazywa ich nieudacznikami?
Podejrzewam, że nie, bo zdaje sobie Pan sprawę, że bez tego też by sobie poradzili. A także, że to czas zweryfikuje jakimi są graczami. Do tego działają na rzecz Pańskiego sojuszu, a więc są oddani sprawie.

Co do Ragana, kupił 180 ogni i co zrobił? Wysłał na okupację założoną przez MDG (de facto po części też dzięki złocie) na naszego sojusznika . To się nazywa poświęcenie i oddanie sprawie.

Więc kiedy ktoś z MDG używa złota i zdobywa wioski to jest OK. Ale jeżeli robi to ktoś inny, to już zasługuje na potępienie? Dosyć ambiwalentne podejście.

Nikt nie polemizuje z tym, że olimpiada zepsuła balans gry, bo to fakt, którego nie da się podważyć. A że ktoś skorzystał to już jego prywatna sprawa.
Natomiast uważam, że określanie kogoś nieudacznikiem, bo skorzystał ze złota i olimpiady na tym etapie gry, jest "drobnym" przegięciem.


Panno/Pani Kamilo - do mówienia o jakimkolwiek zwycięstwie przez kogokolwiek na tym świecie jest jeszcze naprawdę daleko. Jeżeli ktoś uważa się a zwycięzcę, bo dzięki złotu ma więcej miast i jest 3 tygodnie do przodu, to znaczy, że jest głupi i nieobiektywny. Znaczenie tej przewagi wraz ze wzrostem liczby miast będzie się marginalizować.



Większość graczy krytykuje tylko i wyłącznie rywali nie swój własny sojusz . Co do Olimpiady faktem jest że zabija ona osoby które nie grają na złocie aczkolwiek grając muszą się z tym liczyć że ktoś z owego złota może korzystać w taki lub inny sposób nie było by olimpiady był by fenicki handlarz mimo to nie powinno się oceniać umiejętność gracza po przez to że gra lub nie gra na złocie .
 
Odp: Sytuacja na świecie Omega

waca jak Ci idzie :D

hahaha, Ty to masz pecha do kobiet :D

1 -MODLISZKA- 3400 1 0 0 0 0 0 0 +3,290
6 Marta996 2291 1 0 0 0 0 0 0 +2,198
12 wacek84 1796 1 0 0 0 0 0 0 +1,779


wierz mi, długo nie wytrzymasz :cool:
 
Ostatnia edycja: